کد خبر : 2079101 | 02 آبان 1403 ساعت 21:39 | 14.2K بازدید | 4 دیدگاه

طرح شمس آذر برای سرمربی جدید برابر پرسپولیس

شمس آذر در سومین بازی خود در لیگ برتر روز شنبه برابر پرسپولیس قرار خواهد گرفت و این بار با تفکرات متفاوتی در این بازی حاضر می‌شود.

طرح  شمس آذر برای سرمربی جدید برابر پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، شمس آذر که دو تقابل قبلی خود را با هدایت سعید دقیقی برابر پرسپولیس واگذار کرده، در این فصل با توجه به شرایطی که دنبال کرد اکنون با تفکرات متفاوتی برابر حریف حاضر خواهد شد و امیدوار به کسب اولین امتیاز خود از رقیب است. رفت و برگشت‌های سعید دقیقی در نهایت این بار رسما به سرانجام رسید و او که پیش از این تجربه جدایی از شمس آذر به مقصد مس رفسنجان و ملوان را داشت و بی‌نتیجه به قزوین بازگشته بود، اکنون به طور قطعی هدایت خیبر خرم آباد را عهده‌دار شده تا قزوینی‌ها دومین سرمربی خود در تاریخ لیگ برتر را انتخاب کنند.

رضا مهاجری که فصل گذشته با قهرمانی در لیگ دسته اول به کار پایان داده بود و توانسته بود خیبر را به لیگ برتر بیاورد، اکنون در هفته هشتم به عنوان سرمربی شمس آذر انتخاب شده و در اولین گام باید برابر پرسپولیس حاضر شود. مهاجری سرمربی باتجربه فوتبال ایران که حضور روی نیمکت تیم‌های پدیده مشهد، ماشین سازی، نساجی و ... را پشت سر گذاشته، اکنون باید دید در اولین چالش روی نیمکت تیم جدیدش، چه شرایطی برابر پرسپولیس دنبال خواهد کرد. هرچند او قطعا فرصت چندانی برای اجرای تفکرات فنی‌اش نخواهد داشت و بیشتر از حیث تجربه و روحی - روانی باید تیمش را مهیای این بازی سخت کند.

این طرحی است که باشگاه شمس آذر برای معرفی سرمربی جدیدش پیش از دیدار با پرسپولیس منتشر کرده است و به این شکل برای رضا مهاجری در آغاز کارش در این تیم، آرزوی موفقیت کرده است.

2099327

دیدگاه‌ها