کد خبر : 2079093 | 02 آبان 1403 ساعت 20:49 | 14.6K بازدید | 36 دیدگاه

هيچوقت به رتبه پنجم و ششم قانع نشوید؛

کربکندی: استقلال و تراکتور را بردیم، پس حرف داریم!

رسول کربکندی در حاشیه حضور خود در تمرین تیم ذوب‌آهن صحبت‌های جالبی با اعضای این تیم داشت.

کربکندی: استقلال و تراکتور را بردیم، پس حرف داریم!

به گزارش "ورزش سه"، رسول کربکندی، اسطوره باشگاه ذوب‌آهن، امروز مهمان ویژه تمرین امروز گاندوها بود و مورد استقبال ویژه محمد ربیعی قرار گرفت. او در حاشیه این تمرین دقایقی به صحبت با اعضای تیم ذوب‌آهن پرداخت و گفت: به هر حال آقای ربیعی دستور دادند و ما هم گفتیم به شما سر بزنیم و یک خسته نباشید و تبریک به شما بگوییم. دو برد ارزشمند مقابل استقلال و تراکتور به دست آوردید و آرزو می‌کنم ان‌شالله ادامه راه را هم با چنین قدرت و صلابتی پیش ببرید.

او با اشاره به نتایج ذوب‌آهن از این فصل گفت: تیمی که در خانه حریف و در مقابل آن همه تماشاگر می‌تواند تراکتور و استقلال را با ۳ گل شکست دهد، یعنی یک چیزی دارد و نمی‌شود با دست خالی آن نتایج را گرفت. من بازی‌های شما را می‌بینم؛ دوندگی، پرس کردن و خوب دفاع کردن از ویژگی خوب تیم شماست.

او ادامه داد: من قبل از بازی با استقلال هم مصاحبه کردم و گفتم، قطعا آبی پوشان روز سختی دارند و ذوب‌آهن می‌داند چگونه بازی کند. ان‌شالله با زحمتی که کادر فنی، پزشکی و تدارکات می‌کشند نتایج خوبی بگیرید و خانواده بزرگ ذوب‌آهن و خانواده خود را خوشحال کنید.

2099309

اسطوره باشگاه ذوب‌آهن سپس نصیحتی برای بازیکنان داشت و گفت: قدر این زمان‌ را بدانید. وقت برای تفریح و گشتن زیاد است. الان که سفره پهن است سعی کنید که در بهترین جای سفره بنشینید. سعی کنید با تلاش بیشتر در آینده بهترین درآمد را داشته باشید. به هر حال یک عده فقط پول فوتبال را می‌بینند. زحمت‌ها، دوندگی‌ها و آسیب دیدگی‌های آن را نمی‌بینند.

وی در پایان صحبت‌های خود عنوان کرد: هیچ وقت قانع نشوید که به طور مثال رتبه پنجم و ششم خوب است. چرا نباید شما قهرمان شوید؟ چرا به تیم ملی وارد نشوید؟ دائما به دنبال پیشرفت و جلو رفتن باشید. بازی با آلومینیوم یک حادثه بود و در فوتبال کمتر زمانی پیش می‌آید. ان‌شالله با برنامه‌ای که دارید در ادامه بهترین نتیجه را کسب می‌کنید. جوانان خوبی در ذوب‌آهن هستند و با حضور بازیکنان با تجربه، تیم خوبی تشکیل شده است.

پس از صحبت‌های کربکندی، محمد ربیعی، سرمربی تیم ذوب‌آهن نیز درباره حضور او در تمرین تیمش گفت: آقای کربکندی شناسنامه باشگاه ذوب‌آهن هستند. در جام جهانی حضور داشته‌اند و سال‌ها به عنوان دروازه‌بان بزرگ کشور فعالیت کرده‌اند و در ادامه به عنوان سرمربی غالباً گذشته‌های تیم ذوب‌آهن را با نام استاد کربکندی یادمان هست.

او همچنین گفت: یک خاطره هم زنده کنیم؛ استقلال در تاریخ باشگاه خود از ابتدای تاسیس تا به حال، ۴ باخت سنگین دارد که با ۲ نتیجه ۳-۰ مقابل ذوب‌آهن بازنده بوده که اولی توسط آقای کربکندی ثبت شد و دومی به واسطه درخشش شما بازیکنانم رخ داد و وظیفه خودمان دانستیم که آقای کربکندی را دعوت کنیم و‌ صحبت بسیار دلسوزانه و شیوایی برای ما داشتند.

دیدگاه‌ها