کد خبر : 2079091 | 02 آبان 1403 ساعت 20:38 | 4K بازدید | 2 دیدگاه

پارس جنوبی 1 - 0 نفت و گاز گچساران

لیگ یک/ جهش شاگردان مهدی رجب با گل عرفان

تیم پارس جنوبی جم موفق شد بازی خانگی خود را ببرد.

لیگ یک/ جهش شاگردان مهدی رجب با گل عرفان

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین بازی دیدارهای امروز رقابت‌های جام آزادگان پارس جنوبی جم در خانه توانست از سد نفت و گار گچساران عبور کند. جمی‌ها در حالی این مصاف نفتی را بردند که توانستند به لطف این برد فاصله خود را با دیگر مدعیان کاهش دهند.

شاگردان رجب زاده شروع خوبی در بازی داشتند اما این تیم گچساران بود که در همان نیمه اول می‌توانست از میزبان خود پیش بیفتد. آنها در دقیقه 28 صاحب ضربه پنالتی شدند و امید علیپور پشت توپ ایستاد اما ضربه او به خوبی توسط احمد مهرابی دروازه‌بان پارس جنوبی مهار شد. تلاش دو تیم در ادامه نیمه اول راه به جایی نبرد تا دو تیم با تساوی بدون گل به رختکن بروند.

نیمه دوم شروعی متفاوت داشت و در حالی که فقط سه دقیقه از آغاز آن گذشته بود عرفان پورافراز گل اول پارس جنوبی را به ثمر رساند. در ادامه شاگردان داریوش یزدی خیلی فشار آوردند تا کار را به تساوی بکشانند و حتی بدشانس بودند که یکی از شوت‌های خطرناک آنها به تیر دروازه پارس جنوبی برخورد کرد. با این حال در نهایت بازی با همان یک گل و برد شاگردان مهدی رجب زاده به پایان رسید.

2099303

حالا پارس جنوبی با 14 امتیازی در رتبه هفتم جدول و فاصله سه امتیازی با صدر قرار دارد و نفت و گاز هم که 10 امتیازی باقی مانده در رتبه دهم جدول قرار گرفت.

دیدگاه‌ها