کد خبر : 2079088 | 02 آبان 1403 ساعت 20:27 | 6.7K بازدید | 28 دیدگاه

یک روز به عنوان توریست به اینجا می‌آیم؛

اسکوچیچ: فکرم را درگیر قهرمانی نمی‌کنم

دراگان اسکوچیچ می‌گوید دوست دارد بازی‌های تیمش در تبریز برگزار شوند.

اسکوچیچ: فکرم را درگیر قهرمانی نمی‌کنم

به گزارش “ورزش سه”، دراگان اسکوچیچ در نشست خبری بعد از بازی با روشن تاجیکستان، اظهار داشت: به تیم خودم تبریک می‌گویم. ما استحقاق این برد را داشتیم و تیم برتر زمین بودیم.

وی افزود: می‌توانستیم خیلی زودتر بازی را تمام کنیم؛ چرا که موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم. من در مقاطعی از بازی از عملکرد تیم راضی نبودم. حس می‌کردم کنترل بازی از دستمان خارج می‌شود و تیم حریف روی دروازه ما فشار آورد. با این حال برد خوبی بود‌.

سرمربی تراکتور در رابطه با حذف موهان باگان از مسابقات، عنوان کرد: دوست ندارم در این خصوص صحبت کنم. اینکه تیم هندی به کشورمان سفر نکرد، متأسف هستم. این اتفاق برای مسابقات خوب نیست و ما هم دو بازی کمتر انجام می‌دهیم و کنفدراسیون فوتبال آسیا باید این موضوع را مدیریت کند.

اسکوچیچ درباره دیدار برگشت تراکتور و روشن، اظهار داشت: تیم روشن برای ما قابل احترام بوده و تمرکز من روی تراکتور است و سعی می‌کنیم به بهترین شکل خودمان را آماده بازی کنیم.

2087307

وی در خصوص هدف‌گذاری تراکتور در مسابقات آسیایی، اظهار داشت: قطعاً ما رویاپردازی کرده و می‌خواهیم بهترین نتیجه را برای باشگاه رقم بزنیم؛ اما از اکنون فکرمان را درگیر قهرمانی نمی‌کنیم و بازی به بازی پیش می‌رویم.

اسکوچیچ در خصوص کشور تاجیکستان، گفت: قطعاً یک روز به عنوان توریست به کشور تاجیکستان خواهم آمد. من خیلی از این کشور خوشم آمد و تعریف زیادی از تاجیکستان شنیده‌ام.

او در خصوص احتمال برگزاری بازی‌های تراکتور در کشور ثالث، توضیح داد: ترجیح می‌دهیم در ورزشگاه خودمان و در حضور هواداران پرشورمان بازی کنیم‌، ولی من تصمیم‌گیر نیستم و بازی هر کجا که برگزار شود، با صددرصد آمادگی حضور خواهیم داشت.

دیدگاه‌ها