کد خبر : 2079069 | 02 آبان 1403 ساعت 19:07 | 3.5K بازدید | 12 دیدگاه

فجر ۰ - ۰ مس کرمان

لیگ یک/ توقف بدموقع پیروز مقابل علی سامره

مصاف شاگردان پیروز قربانی و علی سامره نه گل داشت، نه برنده.

لیگ یک/ توقف بدموقع پیروز مقابل علی سامره

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از مهمترین بازی‌های هفته هشتم لیگ یک، فجر سپاسی در شیراز میزبان مس کرمان بود. بازی در هوای بارانی ورزشگاه حافظیه خوب شروع شد و دو تیم از همان ابتدا برنامه هجومی داشتند.

نیمه اول این تیم فجر بود که توانست خطرناک‌تر ظاهر شود ولی با این حال مس هم هر زمان روی دروازه میزبان آمد خطرناک ظاهر شد. شاید جدی‌ترین موقعیت بازی در دقیقه ۳۸ رخ داد که حمله نفس‌گیر فجر با دفاع دیدنی مسی‌ها خنثی و دفع شد.

2099256

نیمه دوم نیز بازی پایاپای دنبال شد و موقعیت‌های دو تیم روی دروازه یکدیگر راه به جایی نبرد. خطرناک‌ترین فرصت این نیمه در دقیقه ۶۵ روی یک پرتاب اوت به دست آمد که فجری‌ها از این موقعیت هم استفاده نکردند و حسینی دروازه‌بان مس توانست توپ را مهار کند.

در نهایت بازی تساوی بدون گل به پایان رسید تا فجر با ۱۴ امتیاز و مس‌کرمان با ۸ امتیاز به ترتیب موقتا در رده‌های هفتم و سیزدهم جدول قرار بگیرند.

این سومین بازی متوالی است که فجر مدعی نمی‌تواند برنده بازی باشد و باید دید در ادامه کار چه نتایجی خواهد گرفت.

2099258

پیروز قربانی و علی سامره این نفرات را به میدان فرستاده بودند:

ترکیب فجر:
علی غلام زاده، امیر طاهر، حسین ساکی، محمد آژیر، علی نبی‌زاده، جعفری، میثم مرادی، سعید زارع، ساسان جعفری کیا، محمدرضا شیرزادی و حسین شهابی.

ترکیب مس کرمان:
میررسول حسینی، سعید خردمند، مجید بهروز برشته، علی تهامی، فرزاد جعفری، عارف زینلی، محمدصالح محمدی، وحید نامداری، رسول منوچهری، ابراهیم رضازاده و عباس زراعت کار.

دیدگاه‌ها