کد خبر : 2079068 | 02 آبان 1403 ساعت 19:07 | 1.7K بازدید | 1 دیدگاه

قعرنشین والیبال ایران عوض شد

مس کرمان در هفته پنجم لیگ برتر والیبال مردان ایران سه بر دو مهرگان نور را شکست داد.

قعرنشین والیبال ایران عوض شد

به گزارش "ورزش سه"، تیم‌های مس رفسنجان و مهرگان نور در یکی از دیدارهای هفته پنجم لیگ برتر مردان در سالن ۹ دی رفسنجان به مصاف یکدیگر رفتند و شاگردان تندروان سه بر دو به پیروزی رسیدند تا مس کرمان از انتهای جدول رها شود.

امیت گولیا، مهرداد شیبانی، جابر اسماعیل پور، آفاق خان، موعود آقاپور، دانیال صادقی و امین رضوی(لیبرو) ترکیب آغاز کننده تیم مس رفسنجان به سرمربیگری محمدرضا تندروان بودند.

امیرحسین ناوی، یوسف کاظمی، احد رضایی، امیر پژومان، سید عیسی ناصری ، امین نجفی و مصطفی حیدری(لیبرو) ترکیب آغاز کننده تیم مهرگان نور به سرمربیگری نقی زکایی را تشکیل دادند.

شاگردان محمدرضا تندروان که برای فرار از انتهای جدول نیاز به پیروزی در این مسابقه داشتند در ست نخست این دیدار ۲۵ بر ۲۲ به پیروزی رسیدند اما در دومین و سومین ست ۱۸ بر ۲۵ و ۲۱ بر ۲۵ مغلوب حریف شدند تا متوجه شوند کار دشواری برای شکست حریف پیش رو دارند.

مسی‌ها در ست چهارم و پنجم بار دیگر به بازی بازگشتند و ۲۵ بر ۲۲ و ۱۵ بر ۱۱ نتیجه را به نفع خود تمام کردند تا این مسابقه با پیروزی میزبان پایان یابد.

مهرگان نور که در هفته چهارم طولانی‌ترین بازی این فصل را با ۲۰۹ دقیقه ثبت کرد در این دیدار هم به مسابقه‌ای کوتاه تن نداد و ۱۵۶ دقیقه به مصاف با مس ادامه داد.

با کسب این پیروزی مس با ۲ برد و ۴ امتیاز فعلا یک پله در جدول رده‌بندی صعود خواهد کرد و مهرگان نور با دو پیروزی و هشت امتیاز در حال حاضر در جایگاه پنجم جای می‌گیرد تا پایان مسابقات این هفته مشخص کننده جایگاه نهایی تیم‌ها باشد.

مسعود یزدان پناه به عنوان نماینده سازمان لیگ و شهباز صدری به عنوان ناظر فنی و داوری در این دیدار حضور داشتند.

وحید پورکاشیان داور اول و علیرضا پوردهقان داور دوم این مسابقه با حضور ۲۰۰ تماشاگر بودند. مصطفی حیدری بازیکن مهرگان نور و محمدرضا تندروان سرمربی مس کرمان در این دیدار کارت زرد گرفتند. یوسف کاظمی بازیکن مهرگان تنها کارت قرمز این مسابقه را از آن خود کرد.

دیدگاه‌ها