کد خبر : 2079064 | 02 آبان 1403 ساعت 18:48 | 12.7K بازدید | 0 دیدگاه

صانعی در دو گروه، با استعدادها را فراخواند؛

دعوت از 40 بازیکن آینده‌دار به اردوی تیم امید(عکس)

سرمربی تیم‌های پایه ملی فوتسال، در دو گروه 40 بازیکن مستعد و شاخص در رده پایه را به اردوی تیم فوتسال امید دعوت کرد.

دعوت از 40 بازیکن آینده‌دار به اردوی تیم امید(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، با پایان رقابت‌های لیگ برتر امید فوتسال ایران، علی صانعی سرمربی تیم فوتسال امید ایران با بررسی عملکرد بازیکنان در لیگ‌های پایه، چهل بازیکن از سنین 16 تا 20 سال را در دو گروه مختلف به اردوی تیم ملی فراخواند و همچنین اعلام کرد که از این پس هر ماه اردوهای متفاوتی برای فوتسالیست‌‌ها برنامه‌ریزی شده است.

صانعی با اعلام این خبر عنوان کرد: با همکاری کمیته فوتسال فدراسیون ما تقریباً هر ماه یک اردو برای تیم‌های پایه برگزار می‌کنیم تا هم بازیکنان را در قامت ملی‌پوش ببینیم و هم خود آنها تفاوت فضای باشگاهی با ملی را بیشتر درک کنند. این یک پروسه است و کمک می‌کند یک بازیکن به صورت تدریجی شخصیت و مسئولیت ملی‌پوش شدن را درک کند.

صانعی یادآور شد: آخرین اردوی تیم فوتسال امید ایران در تابستان و زمان حضور تیم ملی بزرگسالان قزاقستان برگزار شد، من و کادر فنی‌ام با همکاری سازمان لیگ فوتسال تمام بازیکنان مستعد لیگ برتر بزرگسالان، امید و حتی جوانان کشور را رصد می‌کنیم و بانک اطلاعاتی بسیار خوبی گردآوری کرده‌ایم، در تیم ملی را نبسته‌ایم و هر لحظه هر بازیکنی در هر گوشه کشور بتواند کیفیت خودش را نشان بدهد به او فرصت خواهیم داد تا در سطحی بالاتر خودش را به چالش بکشد.

سرمربی تیم های پایه فوتسال ملی گفت: در آخرین جلسه‌ای که با حضور آقای اصولی رئیس کمیته فوتسال برگزار کردیم چشم‌انداز ما مسابقات کافا در سال آینده و آماده‌سازی نسل جدیدی از بازیکنان کمتر شناخته شده برای اضافه شدن به اردوهای تیم ملی بزرگسالان است.

صانعی با اشاره به اینکه در آبان‌ماه با دعوت از 40 بازیکن در دو گروه اردو برگزار خواهد کرد گفت: با توجه به اینکه بسیاری از بازیکنان رده سنی امید از مهره‌های کلیدی تیم‌های لیگ برتری هستند و ما حساسیت لیگ را درک می‌کنیم، اردوهای تیم ملی امید فوتسال را کوتاه مدت و دو روزه تعریف کرده‌ایم، در واقع هر گروه 20 نفره دو روز در مرکز ملی حضور خواهد یافت و تمرینات در دو نوبت صبح و عصر برگزار می‌شود.

2099251

رضا ابراهیمی، محمد شکری، سپهر صفری، عباس علی‌پور، شایان اکبری، امیر حسین تقوی، هاشم ابرقویی‌نژاد، محمد یقین‌لو، فردین قاسمی، محمد هادی منجمی، نیما طاهری، امیرحسین ابطحی، محمدحسین امامی، مهدی دل قوی، علی بابائیان، حمیدرضا ده‌نمکی، امیر حمزه صدیق‌زاده، امیر مرادی، امیر رضا کهزادی و سبحان شراعی بازیکنانی هستند که در گروه اول به تیم ملی دعوت شده و باید ساعت 13 روز 1403/8/12 خود را به مرکز ملی معرفی کنند.

2099252

محمدرضا حب‌اللهی، نیما بهلولی، جعفر اصلانی، علی کرمی، امیرحسین عبدالرزاقی، مهدی بصیرت، حسین ابراهیمی، امیرحسین زرگر، صادق همزه‌ای، امیر حسین رحیمی، امیرحسین یزدان‌فر، ابوالفضل اسماعیل‌زاده، علیرضا نعمتی چرخلو، نیما تازیکی بالا جلینی، اسماعیل مهماندوست، سبحان رضا‌پور، محسن آوخ، علیرضا سلطانی، محمدرضا نوروزی و مانی جانثاری نیز 20 بازیکنی هستند که در گروه دوم از ساعت 18 روز دوشنبه 1403/8/14 در محل اردو حضور پیدا کنند.

دیدگاه‌ها