کد خبر : 2079061 | 02 آبان 1403 ساعت 18:38 | 11.1K بازدید | 39 دیدگاه

مصدومیت محمدی، تاکتیک استقلال را کنسل کرد!

مصدومیت مهرداد محمدی تمام تاکتیک‌های استقلال را تحت تاثیر قرار داد.

مصدومیت محمدی، تاکتیک استقلال را کنسل کرد!

به گزارش "ورزش سه"، مصدومیت مهرداد محمدی تمام سیستم مدنظر سهراب بختیاری زاده را تحت تاثیر قرار داد و سرمربی وقت استقلال بدشانس بود که کلیدی‌ترین بازیکنش را در دقایق ابتدایی بازی با النصر از دست داد.

استقلال در این مسابقه روی تجربه، سرعت، تکنیک و قدرت تمام کنندگی مهرداد محمدی حساب ویژه‌ای باز کرده بود تا با استفاده از انتقال سریع توپ، استفاده از خلاقیت اسلامی و ماشاریپوف او را در موقعیت گلزنی قرار دهد و شرایطی را فراهم کند که گلزن استقلالی‌ها روی ضدحملات و با استفاده از عمق النصر دروازه زردپوشان عربستانی را باز کند اما همه چیز تحت تاثیر مصدومیت بدموقع قرار گرفت.

استقلال برای حفظ روشی که تمرین کرده بود و دیگر بازیکنان را برای انجام آن آماده کرده بود راهی جز استفاده از بازیکنی با قابلیت‌های مشابه نداشت و علیرضا کوشکی تنها بازیکنی بود که خصوصیتی نزدیک به مهرداد محمدی داشت و در زمین حاضر شد، آن هم در پست غیرتخصصی و یک مسابقه سخت!

مصدومیت میلاد محمدی با دوری طولانی مدت این بازیکن همراه شد و استقلال علاوه بر اینکه تمام تاکتیک‌هایش مقابل النصر تحت تاثیرقرار گرفت، مهاجم ارزشمند خود را هم مدت طولانی در اختیار نخواهد داشت و دوری این بازیکن دست موسیمانه را هم برای اجرای تاکتیک‌های متنوع خواهد بست.

دیدگاه‌ها