کد خبر : 2079060 | 02 آبان 1403 ساعت 18:34 | 3.5K بازدید | 3 دیدگاه

برای فوتبال ایران پشتوانه‌سازی کردیم:

رجائیان: می‌دانستیم با حسینی نتیجه می‌گیریم

مدیرعامل آلومینیوم بعد از انتخاب این باشگاه به عنوان برترین باشگاه کشور صحبت‌هایی انجام داد.

رجائیان: می‌دانستیم با حسینی نتیجه می‌گیریم

به گزارش "ورزش سه"، رجاییان در حاشیه تجلیل از باشگاه‌های برتر کشور نسبت به شرایط باشگاه آلومینیوم صحبت‌هایی انجام داد و روند رو به جلو این باشگاه را مورد ارزیابی قرار داد.

رجاییان مدیرعامل باشگاه آلومینیوم در واکنش به انتخاب آلومینیوم به عنوان بهترین باشگاه کشور گفت: انتخاب باشگاه آلومینیوم از طرف استان مرکزی به عنوان سه باشگاه برتر معرفی شده و همچنین فدراسیون فوتبال آلومینیوم را به عنوان برترین باشگاه فصل انتخاب کرده که جای خوشحالی دارد و زحمات سهام‌داران، همکاران و مجموعه باشگاه آلومینیوم نمود پیدا کرده است.

او درباره شرایط انتخاب این تیم گفت: من از نحوه انتخاب خبر ندارم اما در این مسئله باید یک سقفی وجود داشته باشد.

رجاییان درباره پیروزی‌های پرگل آلومینیوم عنوان کرد: من به جرات باید بگویم شاید اگر باز با این تیم‌ها بازی کنیم نتیجه تغییر کند و ببازیم، فوتبال یک پدیده اجتماعی است که مدام بالا و پایین دارد.

او درباره حضور مجتبی حسینی در تیم آلومینیوم گفت: حضور مجتبی حسینی و بازیکنان جوان این اتفاقات را رقم می‌زند، ما احتمال دارد در بازی‌هایی که فکر می‌کنیم برنده هستیم با کم‌تجربگی بازیکنان نتیجه را واگذار کنیم اما اگر پای تیم بمانیم این اتفاقات رقم خواهد خورد، از همه چیز مهم تر است که تیم ما خوب بازی می‌کند.

او در ادامه در واکنش به اینکه همراه با مجتبی حسینی به دنبال کسب جام خواهند بود گفت: دور از دسترس نیست، با توجه به انتخاب کادر فنی و انتخاب بازیکنان، با 10 بازیکن زیر 20 سال قرارداد چهارساله بستیم و 5.6 نفر از آنها در ترکیب بازی می‌کنند، ما به فدراسیون فوتبال، فوتبال کشور کمک کردیم و برای باشگاه خودمان پشتوانه سازی کردیم.

رجاییان در انتها درباره شرایط ورزشگاه امام خمینی گفت: همانطور که بارها گفتم استادیوم ما یک ورزشگاه سنتی بوده که سی سال قبل ساخته شده، کاری که من دارم انجام می‌دهم روی سازه‌هایی که بنا شده کار جدید انجام می‌دهم که خیلی سخت است، شرکت توسعه یک مقداری از کار را پیش برده و یک بخشی هم ما انجام می‌دهیم، الان بحث CIP ورزشگاه سقف، صندلی و کار نازک‌کاری باقی مانده، یک خبر خوب هم به خبرنگاران باید بدهم که یکی از بهترین مکان‌ها را در اختیار خبرنگاران قرار می‌دهیم، با یک شرکت مدرن هم در این مورد قرار داد بستیم.

دیدگاه‌ها