کد خبر : 2079055 | 02 آبان 1403 ساعت 18:17 | 4.2K بازدید | 1 دیدگاه

والیبال ایران و صدرنشینی که کسی فکرش را نمی‌کرد

تیم صنعتگران امید در پنجمین هفته لیگ برتر والیبال مردان سه بر صفر سپهر صدرا مشهد را شکست داد تا در هفته استراحت طبیعت راهی صدر جدول شود.

والیبال ایران و صدرنشینی که کسی فکرش را نمی‌کرد

به گزارش "ورزش سه"، هفته پنجم دور رفت مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران امروز (چهارشنبه دوم آبان) با برگزاری ۶ دیدار در شهرهای اصفهان، اردکان، گرگان، تهران، رفسنجان و مشهد پیگیری شد.

سالن مهران مشهد میزبان یکی از دیدارهای حساس هفته پنجم بود که تیم سپهرصدرا به مصاف صنعتگران امید رفت و شاگردان مومنی‌مقدم سه بر صفر پیروز این مسابقه شدند تا صنعتگران امید در هفته استراحت طبیعت راهی صدر جدول رده‌بندی شود.

بهزاد حیدرشاهی، پوریا یلی، متین تکاور، علی عبدی، ادریس دانشور، بهنام ابراهیمی و اسماعیل طالبی (لیبرو) ترکیب آغاز کننده تیم سپهر صدرا به سرمربیگری امیر حسینی در این دیدار بودند.

غلامرضا مومنی مقدم سرمربی تیم صنعتگران امید هم در این مسابقه از ترکیب علی بهبودی، آرمین رنجبر، بهنام حاجی‌پور، علی اصغر رزم فرد، صابر جواهری، علی زارع و رضا اصلانی (لیبرو) در شروع استفاده کرد.

صنعتگران امید در سه ست متوالی با امتیازات ۲۵ بر ۲۱، ۲۵ بر ۱۶ و ۲۵ بر ۲۲ حریف مشهدی خود را شکست داد تا به بردی شیرین در خانه حریف دست یابد.

به این ترتیب غلامرضا مومنی مقدم پیروز جدال تفکرات و تاکتیک‌های دو سرمربی مشهدی لیگ برتر والیبال ایران شد و صنعتگران با چهار پیروزی و ۱۱ امتیاز در رده نخست جدول قرار گرفت اما سپهرصدرا با یک برد و چهار امتیاز در صورت پیروزی شهداب، پیکان یا مس رفسنجان در جدول رده‌بندی چند پله سقوط خواهد کرد. پایان مسابقات هفته پنجم مشخص کننده جایگاه نهایی تیم‌ها خواهد بود.

مهدی آشوری نماینده سازمان لیگ، اصغر میرزائی ناظر فنی و داوری، داود نافعی داور اول و حامد آقابراری داور دوم این دیدار بودند. این دیدار ۸۹ دقیقه ادامه یافت و ۱۵۰۰ تماشاگر داشت. بهنام حاجی‌پور از تیم صنعتگران و ادریس دانشفر بازیکن سپهر صدرا در پایان این مسابقه تست دوپینگ دادند.

دیدگاه‌ها