کد خبر : 2079050 | 02 آبان 1403 ساعت 19:45 | 80.9K بازدید | 322 دیدگاه

نمایش طوفانی در سرمای زمستانی

روشن 1 - 3 تراکتور : باید ده هیچ می‌بردیم!

تیم تراکتور دومین برد آسیایی خود را با نمایشی بسیار خوب به دست آورد.

روشن 1 - 3 تراکتور : باید ده هیچ می‌بردیم!

به گزارش "ورزش سه"، هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا در حالی برای تیم تراکتور آغاز شد که باتوجه به حذف موهان باگان از این رقابت‌ها، این دومین دیدار نماینده ایران در رقابت‌های جدید کنفدراسیون فوتبال آسیا محسوب می‌شد و تراکتور باید در خارج از خانه رودرروی حریف قرار می‌گرفت.

ویدئو: 356592

هوای سرد دوشنبه با شروع تهاجمی حریف آغاز شد و در حالی که هواداران تراکتور کم کم نگران نتیجه بازی می‌شدند، دو گل متوالی از امیرحسین حسین زاده این تیم را به ساحل آرامش رساند. البته در نیمه اول تراکتور سه موقعیت خوب دیگر هم داشت و اگر مهاجمان این تیم با دقت بیشتری به توپ ضربه می‌زدند احتمالا میتوانستند با نتیجه بهتر به رختکن بروند.

در نیمه دوم باوجود نیاز روشن به گلزنی، این تراکتور بود که موقعیت سازی کرد اما مهاجمان این تیم به هیچ وجه قدر موقعیت‌ها را نمی‌دانستند و حسین زاده هم که چند بار فرصت زدن گل سوم را نداشت، نتوانست ضربه نهایی را به سمت دروازه بزند. با این حال روی ارسال ریکاردو آلوز تومیسلاو اشتراکالی یک گل زد تا بازی 3-0 شود.

بعد از این گل و در حالی که اسکو ترکیب تیمش را تا حدی تغییر داده بود، روی اشتباه میلاد کر، روشن تاجیکستان توانست دروازه بیرانوند را باز کند تا قفل دروازه این تیم بشکند.

در نهایت بازی با نتیجه 3-1 به پایان رسید تا تراکتور مقتدرانه در صدر جدول بایستد.


هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا ۲
ورزشگاه مرکزی دوشنبه

2099232

🔴 ترکیب تراکتور:
علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل‌زاده (میلاد کر، دقیقه 86)، عارف آقاسی، دانیال اسماعیلی‌فر، محمد نادری، ایگور پوستونسکی (پوریا پورعلی، دقیقه 84)، ریکاردو آلوز، مهدی ترابی (مهدی شیری، دقیقه 86)، مهدی هاشم‌نژاد (سجاد آشوری، دقیقه 84)، امیرحسین حسین‌زاده و تومیسلاو اشترکالی (سعید کریم آذر، دقیقه 86)
سرمربی: دراگان اسکوچیچ

2099235

⚫️ ترکیب روشن:
گریتسنکو، گیوسوف (خورشد، دقیقه 85)، ساموئل، نظروف، مارکوویچ (صفروف، دقیقه 46)، ماتیچ (کیومیدینوف، دقیقه 73)، هایتوف‏، دیوید، گوسند، راخیموف، ماکسوموف (زریپوف، دقیقه 85)
سرمربی: علی نظرزاده


🟡 اخطار ها:

روشن: راخیموف (دقیقه 55)، نظروف (دقیقه 72)


⚽️ شرح گل:

🔴 روشن تاجیکستان ۰ - تراکتور ۱ (امیرحسین حسین زاده - دقیقه ۲۷): دانیال اسماعیلی‌فر توپ را روی دروازه ارسال کرد و این امیرحسین‌ حسین‌زاده با ضربه سر توپ را به گوشه دروازه فرستاد و تیمش را به گل رساند.

ویدئو: 356579

🔴 روشن تاجیکستان 0 - تراکتور 2 (امیرحسین حسین زاده - دقیقه 32): تامی اشتراکالی در حال ورود به محوطه جریمه پاس خود را به ترابی داد و او هم با پاس تک ضرب توپ را به حسین زاده سپرد تا این بازیکن در مقابل دروازه گلزنی کند.

ویدئو: 356580

🔴 روشن تاجیکستان 0 - تراکتور 3 (تامی اشتراکالی - دقیقه 80): بعد از ارسال کرنر، روی توپ سوم ریکاردو آلوز ارسال خود را انجام داد و اشتراکالی به آسانترین شکل ممکن دروازه را گشود.

ویدئو: 356586

⚫️ روشن 1 - تراکتور 3 (دقیقه 3+90 - دیوید ماووتور): اشتباه میلاد کر سبب شد تا توپ به بازیکن روشن برسد و در ادامه یک پاس خوب به ماووتور سبب شد تا این مهاجم از غفلت مدافعان تراکتور استفاده کند و توپ را به گوشه دروازه بیرانوند بفرستد.

ویدئو: 356590

⏱️ لحظات حساس:

دقیقه ۱۵: پاس در عمق دفاع روشن تاجیکستان با ضربه تامی اشتراکالی همراه شد که این توپ را گلر روشن مهار کرد.

دقیقه ۲۱: محمدجون رحیموف از پشت محوطه جریمه اقدام به شوتزنی کرد اما این توپ تبدیل به گل نشد و بیرانوند به راحتی مهار کرد.

دقیقه 36: اشتباه بیرانوند در دفع توپ باعث شد تا دیوید ماووتور در داخل محوطه جریمه صاحب توپ شود اما او نتوانست ضربه نهایی به چارچوب دروازه حریف بزند.

دقیقه 39: امیرحسین حسین زاده برای زدن سومین گل خود از زاویه بسته اقدام کرد اما این ضربه با واکنش دروازه بان حریف همراه شد و گل نشد.

دقیقه 43: محمد نادری از سمت چپ توپ را روی دروازه فرستاد و دوباره این امیرحسین حسین زاده بود که به سمت دروازه ضربه زد اما ضربه سر او تبدیل به گل نشد.

دقیقه 71: پاس پشت مدافعان تراکتور مهاجم حریف را در موقعیت تک به تک قرار داد اما بیرانوند با خروج خود این توپ را دفع کرد.

دقیقه 73: مهدی هاشم نژاد بعد از دریبل بازیکن حریف شوت خود را به سمت دروازه زد که این توپ تبدیل به گل نشد.

دقیقه 78: پاس مهدی ترابی بار دیگر حسین زاده را در موقعیت تک به تک قرار داد اما این ضربه او را هم دروازه‌بان گرفت.

دقیقه 89: پاس سعید کریم آذر به امیرحسین حسین زاده رسید و او با دریبل مدافع در موقعیت تک به تک قرار گرفت ولی این بار هم نتوانست ضربه نهایی را به تور دروازه حریف بزند.


⭕️ حواشی:

* هوای سرد دوشنبه سبب شده تا برخی از بازیکنان تراکتور با لباس آستین بلند یا ساق دست گرم کردن خود را انجام بدهند.

* باتوجه به برگزاری بازی در دوشنبه پایتخت تاجیکستان، هواداران روشن کولاب نتوانستند حضور پرتعدادی داشته باشند.

* حدود 500 هزار تیم میزبان در استادیوم مرکزی تاجیکستان حضور دارند.

* رفته رفته هوای استادیوم سردتر هم می‌شود و هم اکنون به 11 درجه بالای صفر رسیده است.

* سعید مظفری زاده مدیرعامل تراکتور در استادیوم حضور دارد.

* امیرحسین حسین زاده بعد از گل اول به سمت دوربین رفت و شماره پیراهن خود را نشان داد.

2099312

* در شروع نیمه دوم یک برخورد شدید باعث شکستگی و خونریزی سر دانیال اسماعیلی فر شد.


🥇 بهترین بازیکن: امیرحسین حسین زاده

مهاجم تیم تراکتور در دیدار مقابل روشن تاجیکستان عملکرد بسیار خوبی داشت و موفق شد دو کل به ثمر برساند. علاوه بر این کل، او چند موقعیت دیگر هم داشت و شاید اگر دقت کافی داشت، میتوانست تعداد گل بیشتری هم بزند.

2099314

دیدگاه‌ها