کد خبر : 2079039 | 02 آبان 1403 ساعت 15:45 | 6.7K بازدید | 11 دیدگاه

اولسان کره جنوبی 0 - 2 ویسل کوبه ژاپن

اولسان کره، زنگ تفریح تیم‌های شرق آسیا

ویسل کوبه با نتیجه دو بر صفر مقابل اولسان به پیروزی رسید.

اولسان کره، زنگ تفریح تیم‌های شرق آسیا

به گزارش "ورزش سه"، ویسل کوبه ژاپن با نمایشی مقتدرانه در ورزشگاه خانگی اولسان این تیم را با نتیجه دو بر صفر شکست داد و بالاتر از تیم اوسمار ویرا در رتبه دوم جدول شرق آسیا قرار گرفت.

تایسی میاشیرو در این مسابقه دو گل زد، میاشیرو در دقایق ۴۸ و ۷۳ گلزنی کرد تا کوبه دومین برد خود را در این رقابت‌ها به ارمغان آورد و تیم تاکایوکی یوشیدا را از سه بازی به هفت امتیاز کسب کند. قهرمانان جی لیگ اکنون دو امتیاز از گوانگجو اف سی صدرنشین فاصله دارد.

2099207

در نیم ساعت ابتدایی مسابقه اولسان تیم برتر زمین بود و حملات زیادی را روی دروازه ویسل کوبه شکل داد، اما خط دفاعی تیم ژاپنی هوشمندانه بازی کرد و اجازه گلزنی به آنها نداد تا نیمه نخست با تساوی به پایان برسد.

2099208

کوبه در ادامه بازی به تدریج برتری خود را به دست آورد و در شروع نیمه دوم توانست دروازه اولسان را باز کند، در دقیقه ۷۳، کوبه با کار ترکیبی موتو و میاشیرو گل دوم را به ثمر رساند. موتو از اشتباه هافبک اولسان بهره برد و پس از دریبل زدن بازیکنان پیش‌رو، میاشیرو را در سمت چپ دروازه پیدا کرد و او با ضربه سر گل دوم را به ثمر رساند.

2099209

اولسان با این شکست بدون امتیاز در قعر جدول قرار دارد و شرایط خوبی را تجربه نمی‌کند، آنها هر سه مسابقه خود را شکست خوردند.

دیدگاه‌ها