کد خبر : 2079035 | 02 آبان 1403 ساعت 16:32 | 9.7K بازدید | 8 دیدگاه

کاپلو توضیح داد

مشکل بزرگ فوتبال ایتالیا شناسایی شد

فابیو کاپلو در مورد ضعف فوتبال ایتالیا پس از شکست‌های یوونتوس و بولونیا در لیگ قهرمانان اروپا حرف زد.

مشکل بزرگ فوتبال ایتالیا شناسایی شد

به گزارش "ورزش سه"، کاپلو تأکید می‌کند که فوتبال ایتالیا با مشکل «حفظ ریتم و فشار بازی» روبرو است، زیرا تیم‌های سری آ در مواجهه با باشگاه‌های خارجی که می‌دوند و فشار می‌آورند، دچار مشکل می‌شوند.

کاپلو شکست‌های سه‌شنبه شب یوونتوس و بولونیا را در لیگ قهرمانان برای اسکای اسپورت ایتالیا تحلیل کرد.

یوونتوس در خانه با نتیجه ۱-۰ به تیم بوندسلیگایی اشتوتگارت باخت، در حالی که بولونیا با نتیجه ۲-۰ مقابل آستون ویلا شکست خورد.

میلان تنها تیم سری آ بود که در روز سه‌شنبه پیروزی را کسب کرد و با نتیجه ۳-۱ بروژ را در سن سیرو شکست داد. اما این برای کاپلو کافی نبود و او پس از شکست‌های یوونتوس و بولونیا به مشکل فوتبال ایتالیا اشاره کرد.

2099204

مربی سابق یووه، رم و میلان گفت: «این موضوع به سرعت و ریتم بازی مربوط می‌شود. فوتبال ایتالیا خیلی کند است. ما وقتی با تیمی روبرو می‌شویم که زیاد می‌دود و فشار می‌آورد، دچار مشکل می‌شویم. مالکیت بالای توپ بی‌فایده است و من تحلیلی از فوتبال ایتالیا دیده‌ام که مرا به فکر انداخت. ما باید کار بیشتری انجام دهیم.»

کاپلو ادامه داد: «ما دو شکست متحمل شدیم. شکست بولونیا قابل پیش‌بینی بود، حتی اگر آنها نتوانستند از چند فرصت خود مقابل آستون ویلا استفاده کنند. یوونتوس هیچ فرصتی خلق نکرد. آنها همیشه منفعل بودند و نتوانستند با قدرت و رقابت‌جویی تیم آلمانی‌ مقابله کنند.»

کاپلو همچنین در مورد عملکرد رافائل لیائو مقابل بروژ با پائولو دی کانیو بحث کرد. ستاره پرتغالی در نیمه دوم توسط پائولو فونسکا تعویض شد. یک دقیقه بعد، غول‌های سری آ با گل تیجانی ریندرز پیش افتادند.

دیدگاه‌ها