کد خبر : 2079015 | 02 آبان 1403 ساعت 14:57 | 6.6K بازدید | 10 دیدگاه

دوئل آلفونسو-یامال

همه نگاه‌ها به دیویس: کلید پیروزی اینجاست

بازی امشب برابر بارسا بهترین آزمون برای آلفونسو دیویس خواهد بود تا ارزش‌های خودش را بیش از پیش هم به رئال و هم به بارسلونا نشان دهد.

همه نگاه‌ها به دیویس: کلید پیروزی اینجاست

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد مدافع کانادایی بایرن مونیخ تابستان آینده به پایان می‌رسد و باشگاه بارسلونا او را به خاطر کیفیت بالایش در لیست خود قرار داده و اطلاعاتی دارد مبنی بر اینکه هنوز با رئال مادرید قرارداد امضا نکرده است.

آلفونسو همیشه مورد توجه باشگاه بارسلونا بوده و حالا که هانسی فلیک سرمربی آبی‌اناری‌هاست، این توجه بیشتر هم شده است. باشگاه بارسلونا اطلاعاتی درباره دیویس دارد که نشان می‌دهد او هنوز قراردادش را به عنوان بازیکن آزاد با باشگاه مادریدی امضا نکرده، که این امکان را برای بارسا فراهم می‌کند تا به جذب او امیدوار باشد.

2067733

در حال حاضر، بارسا تحت فشار محدودیت‌های «فرپلی مالی» قرار دارد که مانع از جذب بسیاری از بازیکنان بزرگ می‌شود. با این حال، این باشگاه امیدوار است که در طول فصل جاری، معاملات تجاری پرسود بیشتری انجام دهد که ظرفیت مالی آنها را افزایش دهد. در این زمینه، دیویس بازیکنی است که در صدر فهرست خرید قرار دارد و می‌تواند عملکرد خط دفاع چپ را بهبود بخشد.

یک عامل دیگری که بارسا بر آن تأکید دارد این است که هانسی فلیک دیویس را در بایرن مونیخ در زمان قهرمانی شش‌گانه هدایت کرده و این مربی آلمانی دیویس را از وینگر به مدافع چپ تبدیل کرده است. باشگاه بارسلونا بر این باور است که این اعتماد بین مربی و بازیکن می‌تواند کلیدی باشد برای تصمیم‌گیری او در صورتی که بخواهد با بایرن تمدید نکند.

2096050

از نظر ورزشی، دیویس امشب در یک نبرد دیدنی با لامین یامال قرار خواهد گرفت، که باید تلاش کند تا او را در حمله پشت سر بگذارد و همچنین زمانی که مدافع کانادایی بایرن به جلو می‌رود، او را دنبال کند. بهترین فرصت برای بارسا که دیویس را از نزدیک ارزیابی کند. هدف شکار گزینه‌ای است که ماه هاست در رادار رئال است ولی او امشب در مونتجوئیک خواهد بود.

دیدگاه‌ها