کد خبر : 2079013 | 02 آبان 1403 ساعت 14:49 | 7.1K بازدید | 6 دیدگاه

بعد از منتفی شدن سن سیرو

مادرید یا باکو میزبان فینال لیگ قهرمانان

ورزشگاه متروپولیتانو اتلتیکو مادرید به همراه ورزشگاه المپیک باکو برای میزبانی از بازی نهایی لیگ قهرمانان در سال ۲۰۲۷ نامزد شده‌اند.

مادرید یا باکو میزبان فینال لیگ قهرمانان

به گزارش "ورزش سه"، پس از آنکه سن سیرو میلان از رقابت کنار رفت حالا دو ورزشگاه متروپولیتانو و المپیک باکو برای میزبانی از فینال لیگ قهرمانان 2027 گزینه‌های اصلی هستند. متروپولیتانو قبلاً در سال ۲۰۱۹ میزبان فینال بود. همچنین نوکمپ نیز درخواست میزبانی از فینال زنان را ارائه داده است.

یوفا امروز به‌طور رسمی اعلام کرد که متروپولیتانو در مادرید برای میزبانی فینال لیگ قهرمانان ۲۰۲۷ نامزد شده است. پس از آنکه سن سیرو در میلان به دلیل عدم توانایی در اتمام پروژه‌های عمرانی به موقع، از رقابت کنار رفت، متروپولیتانو با استادیوم المپیک باکو در آذربایجان، دیگر نامزد، رقابت خواهد کرد.

متروپولیتانو قبلاً در سال ۲۰۱۹ میزبان فینال لیگ قهرمانان بود، زمانی که لیورپول قهرمان اروپا شد و در یک جشن فوتبال انگلیسی این مسابقه بدون هیچ حادثه‌ای در شهر مادرید و ورزشگاه اتلتیکو برگزار شد. فینال‌های بعدی لیگ قهرمانان تا سال ۲۰۲۷ تأیید شده‌اند: فینال این فصل در سال ۲۰۲۵ در مونیخ و فینال سال ۲۰۲۶ در بوداپست خواهد بود.

در مورد فوتبال زنان، نوکمپ نیز یکی از نامزدها برای میزبانی فینال لیگ قهرمانان در سال ۲۰۲۷ است. این ورزشگاه با ورزشگاه ملی ورشو، سن یاکوب در بازل و استادیوم ملی ولز رقابت می‌کند. اگر بارسلونا به عنوان میزبان انتخاب شود، این سومین بار خواهد بود که فینال لیگ قهرمانان زنان در اسپانیا برگزار می‌شود.

دیدگاه‌ها