کد خبر : 2079012 | 02 آبان 1403 ساعت 14:38 | 13.9K بازدید | 18 دیدگاه

لوکاس واسکز:

بعد هر گل به وینیسیوس گفتم برنده توپ طلایی!

لوکاس واسکز اطمینان دارد که وینیسیوس جونیور هفته آینده برنده توپ طلا خواهد شد.

بعد هر گل به وینیسیوس گفتم برنده توپ طلایی!

به گزارش "ورزش سه"، وینیسیوس جونیور شب گذشته در ترکیب اصلی رئال مادرید در دیدار برابر بروسیا دورتموند در مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا حضور داشت و ستاره بی چون و چرای تیمش در این بازی تماشایی و خاطره‌انگیز که با پیروزی ۲-۵ رئال به پایان رسید بود.

این ستاره برزیلی موفق شد سه گل از پنج گل تیمش را در نیمه دوم این بازی به ثمر برساند و عملکرد خیره‌کننده و فوق العاده‌اش باعث شد که صحبت درباره اهدای جایزه توپ طلا به او در مراسمی که هفته آینده در پاریس و به میزبانی فرانس فوتبال برگزار خواهد شد بار دیگر افزایش پیدا کند.

واسکز که شب گذشته موفق شده بود گل سوم تیمش را وارد دروازه دورتموند کند در گفت‌وگو با خبرنگاران با تمجید از عملکرد وینیسیوس اظهار داشت: «من پس از هر گل به وینی گفتم که او برنده توپ طلا خواهد بود و هیچ شکی در این باره وجود ندارد. عملکردی که این بازیکن در نیمه دوم داشت باید به همه بچه‌ها نشان داده شود تا آنها بدانند که باید چطور فوتبال بازی کرد.»

پیروزی در بازی شب گذشته برابر دورتموند اهمیت بسیار زیادی برای رئال داشت چون آنها بازی قبلی برابر لیل را هم با شکست پشت سر گذاشته بودند و حالا با کسب این سه امتیاز شرایط خودشان را در جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ قهرمانان بهبود بخشیدند.

دیدگاه‌ها