کد خبر : 2079011 | 02 آبان 1403 ساعت 14:36 | 22.1K بازدید | 20 دیدگاه

هالووین را جلو انداخت

از دست رئال کلافه‌ایم: امان از بازگشت‌های ابدی!

دیشب و بعد از یک نیمه اول اسف‌بار از سوی رئال، حتی فوتبال‌نویس مارکا هم تصور چنین بازگشت باشکوهی را نداشت.

 از دست رئال کلافه‌ایم: امان از بازگشت‌های ابدی!

به گزارش "ورزش سه"، بعد از برتری 5-2 رئال در حالی که یک نیمه را با دو گل باخته بود، روزنامه‌نگار مارکا نوشت: روزی می‌رسد که تمام تاریخ‌نگاری‌های معکوسی را که به خاطر رئال مادرید پاک کردم، منتشر خواهم کرد. اولی همین امشب، با نتیجه ۰-۲ به نفع حریف و نیم ساعت مانده به پایان بازی، در ایمیلم ذخیره شد و عنوانش این بود: «رئال مادرید هالووین را جلو می‌اندازد».

اگر عنوان را نمی‌فهمید، دوباره به تماشای یک ساعت اول بازی بپردازید یا منتظر بمانید تا کتاب منتشر شود. قضیه این است که در نهایت همان‌طور که همیشه اتفاق می‌افتد، مجبور شدم پاکش کنم. چون رئال مادرید هرگز نمی‌میرد.

2099176

با این حال، طبیعی نیست که رئال مادرید در ماه اکتبر مجبور باشد از کتابچه راهنمای بازگشت‌ها استفاده کند، انگار که در ماه آوریل است. اما واقعیت این است که تیم در فرم خوبی نیست و تا دقیقه ۶۰ بحث‌ها همچنان باز بود. آیا باید در زمستان یک مدافع جذب کرد؟ چرا گولر بازی نمی‌کند؟ آیا بهتر نیست امباپه در سمت چپ باشد؟ رودریگو کجا پنهان شده است؟ چرا برای جایگزینی کروس یک هافبک جذب نکردند؟ رئال مادرید آنقدر مشکل داشت که سوالات بی‌پایان بود.

2099177

اما وقتی برنابئو، وینیسیوس، افرادی مثل رودیگر و آن برچسب روی پیراهن که شماره ۱۵ را نشان می‌دهد، کنار هم جمع شوند، نتیجه‌ای جز این نمی‌شود و در نهایت پنج گل به ثمر می‌رسانند. بله، 5 گل در نیم ساعت مقابل تیمی که به نظر می‌رسید در بهترین فرمش است. و ناعادلانه خواهد بود که از ارزش دورتموند بکاهیم. بروسیادورتموند قطعا در این چمپیونزلیگ حرف‌هایی برای گفتن خواهد داشت، اما رئال مادرید در اروپا همین است: تیمی با بازگشت‌های ابدی.

2099178

دیدگاه‌ها