کد خبر : 2079008 | 02 آبان 1403 ساعت 14:31 | 20.5K بازدید | 28 دیدگاه

هراس بارسلونا: ستاره قاتل از راه رسید

توماس مولر، ستاره بایرن مونیخ، تخصص خاصی در باز کردن دروازه بارسلونا دارد.

هراس بارسلونا: ستاره قاتل از راه رسید

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ امشب در چارچوب دیدارهای مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا باید در ورزشگاه خانگی بارسلونا در حضور هواداران این تیم روبروی این حریف قدرتمند به میدان برود و امیدوار است که بتواند با سه امتیاز این بازی به آلمان برگردد و روند خوبش برابر بارسا را حفظ کند.

بایرن این بار در حالی به مصاف بارسا خواهد رفت که هانسی فلیک که روزهای بسیار درخشانی را پیش از این در آلیانز آرنا پشت سر گذاشته بود، این بار روی نیمکت تیم حریف نشسته و آماده است تا شب سختی را برای تیم سابقش رقم بزند، اما بایرن هم در این سوی میدان حریف دست و پا بسته‌ای نخواهد بود.

توماس مولر که همچنان یکی از بهترین بازیکنان بایرن در خط حمله این تیم به حساب می‌آید، آمار بسیار درخشانی در رویارویی برابر بارسلونا دارد و همیشه توانسته است در تقابل این دو تیم بسیار تاثیرگذار ظاهر شود و بارسا را بارها و بارها به دردسر انداخته است.

این ستاره آلمانی تا به حال در ۹ دیداری که در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا برابر بارسلونا انجام داده موفق شده است هشت گل به ثمر برسد و دو پاس گل هم برای هم‌تیمی‌هایش ارسال کند. هیچ بازیکن دیگری که در خارج از لالیگا بازی می‌کند موفق نشده است این تعداد گل را برابر بارسا به ثمر برساند و کمپانی بدون شک در بازی امشب روی شناخت خوبی که این بازیکن از دروازه بارسا دارد حساب خواهد کرد.

دیدگاه‌ها