کد خبر : 2079006 | 02 آبان 1403 ساعت 14:19 | 0 دیدگاه

اخباری در پی ششمین بازی متوالی بدون گل خورده

آقای کلین‌شیت رکورد جدید را فریاد می‌زند (عکس)

دروازه‌بان باتجربه گل‌گهر سیرجان با روحیه خوب خودش را آماده مسابقه با ذوب‌آهن اصفهان می‌کند.

آقای کلین‌شیت رکورد جدید را فریاد می‌زند (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا اخباری در فصل جاری لیگ برتر با عملکرد خوب در ترکیب گل‌گهر سیرجان توانسته رکورد مناسبی را از حیث بسته نگه داشتن دروازه برجا بگذارد.

گل‌گهر در فصل جاری فقط 6 بازی تا اینجای لیگ برتر انجام داده که در 5 مسابقه دروازه‌اش توسط محمدرضا اخباری بسته نگه داشته شده است. گلر باتجربه سیرجانی‌ها بعد از آنکه در هفته اول لیگ مقابل ملوان دروازه‌اش باز شد، دیگر هیچ گلی در مسابقات لیگ دریافت نکرده و حالا 5 بازی متوالی است که بدون گل خورده به کارش ادامه می‌دهد.

2099169

ثبت 5 کلین‌شیت توسط اخباری در فصل جاری باعث شده تا او بالاتر از همه دروازه‌بان‌های شاغل در لیگ برتر در جدول بهترین گلرها قرار بگیرد و به دنبال عملکرد بهتر باشد.

اخباری این روزها در تمرینات گل‌گهر هم با روحیه بالا حاضر می‌شود؛ او در تمرین روز گذشته شاگردان مهدی تارتار این روحیه خوب را در حین تمرین با فریادهای ناشی از عملکرد خود نشان داد و مشخص کرد که انگیزه زیادی برای دیدار آینده دارد.

گل‌گهر در هفته نهم لیگ برتر روز جمعه در اصفهان مقابل ذوب‌آهن قرار می‌گیرد و اگر اخباری بتواند در این بازی نیز دروازه تیمش را بسته نگه دارد، به رکورد فوق‌العاده 6 بازی متوالی بدون گل خورده می‌رسد.

دیدگاه‌ها