کد خبر : 2079001 | 02 آبان 1403 ساعت 14:04 | 4.6K بازدید | 3 دیدگاه

دیدار رسول خطیبی با ستاره‌های پیکان بعد از برد بزرگ

رسول خطیبی با اعضای تیم والیبال پیکان مدیرعامل باشگاه پیکان امروز دیداری صمیمانه‌ای با اعضای تیم والیبال این باشگاه داشت.

دیدار رسول خطیبی با ستاره‌های پیکان بعد از برد بزرگ

به گزارش "ورزش سه"، رسول خطیبی، مدیرعامل باشگاه پیکان امروز دیداری صمیمانه جهت تشویق و حمایت تیم والیبال این باشگاه با بازیکنان و اعضای کادر فنی این تیم داشت.

در این جلسه مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی پیکان، پیروزی تیم والیبال‌ پیکان مقابل تیم قدرتمند طبیعت را تبریک گفت و از بازیکنان خواست تا با همین انگیزه و روحیه به کار خود در لیگ برتر ادامه دهند.

وی ادامه داد: همیشه تمام تلاشم را می‌کنم تا بهترین‌ها برای تیم‌هایم فراهم کنم و در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نخواهم کرد.

مدیرعامل ورزشی مؤسسه فرهنگی ورزشی ایرانخودرو که سابقه سرمربیگری‌های زیادی در کارنامه خود داراست، بیان داشت: همیشه به نوعی مدیریت خواهم کرد که دوست داشتم در زمان سرمربیگری‌ام همچین مدیری داشته باشم و از دید من در یک باشگاه، سرمربیان رشته‌های مختلف نقش بسیار مهم و بسزایی در موفقیت دارند و باید حرف اول و آخر را بزنند و مدیریت هم حامی آنها باشد.

2099162

مدیرعامل باشگاه پیکان خاطرنشان کرد: تیم والیبال پیکان با عملکردی که در هفته چهارم داشت نشان داد که چه پتانسیلی دارد و حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. پیکان پرافتخارترین تیم ایران و آسیاست و همیشه باید چهره یک تیم مدعی داشته باشد. مدیریت باشگاه حامی کادر فنی و بازیکنان است و برای همگی آرزوی موفقیت می‌کنم.

در ادامه این دیدار پیمان اکبری، سرمربی تیم والیبال پیکان اظهار داشت: در ابتدا از حمایت‌های مدیریت باشگاه تشکر می‌کنم. واقعیت این است که در سال‌های فعالیتم کمتر پیش آمده بود که با چنین مدیرعامل کاربلدی همکاری کنم. قطعا حضور رسول خطیبی و همکارانش در راس باشگاه پیکان موجب دلگرمی بازیکنان و کادر فنی است. قطعا ما به خوبی می‌دانیم که در چه تیمی حضور داریم و همیشه برای موفقیت پیکان تلاش می‌کنیم.

اکبری سرمربی پرسابقه بلندقامتان در بخش دوم حرف‌هایش در جلسه گفت: همکاری با آقای خطیبی افتخاری است که از بودن ایشان در باشگاه بزرگ پیکان لذت می‌برم چرا که ایشان از جنس ورزش است و اشراف بالایی نسبت به تمامی مسائل دارند که این آرامش بخش است.

همچنین فرهاد سال‌افزون هم به عنوان نماینده بازیکنان صحبت‌هایی را مطرح کرد. وی به دوران بازیگری رسول خطیبی اشاره کرد و با تقدیر و تشکر از حمایت‌های مدیرعامل باشگاه پیکان، ابراز امیدواری کرد که خیلی زود در جمع مدعیان حضور داشته باشند.

2099164

دیدگاه‌ها