کد خبر : 2078987 | 02 آبان 1403 ساعت 13:12 | 17K بازدید | 0 دیدگاه

پاریس جادویش را از دست داده

پی‌اس‌جی حالا می‌فهمد امباپه که بود!

رسانه‌های فرانسوی از ناکارآمدی شگفت‌انگیز پاری‌سن‌ژرمن در بازی مقابل آیندهوون (1-1) در لیگ قهرمانان اروپا به شدت انتقاد می‌کنند.

پی‌اس‌جی حالا می‌فهمد امباپه که بود!

به گزارش "ورزش سه"، آمار همه چیز را درباره ناتوانی پی اس جی در گلزنی بیان می‌کند. با تساوی مقابل آیندهوون (1-1)، اشرف حکیمی به روند ناکامی در گلزنی پاریسی‌ها در لیگ قهرمانان با وجود 94 شوت در بازی‌های اخیر پایان داد. با این حال، این موضوع به پی اس جی کمک نکرد تا با وجود 26 شوت و تسلط زیاد، بر صدرنشین لیگ هلند پیروز شود.

2099134

این عدم کارایی رسانه‌های فرانسوی را  ناامید کرده است. لوپاریزین نوشت: «این تساوی قابل درک نیست.»

اکیپ نیز صفحه اول خود را به همین مشکل اختصاص داده و بر اصرار لوئیس انریکه بر عدم استفاده از یک مهاجم واقعی در قلب حمله‌اش تاکید می‌کند: «فقط یک شماره 9، یک اشتباه واقعی.»

این واقعیت از چشم تیری آنری، مهاجم افسانه‌ای فوتبال فرانسه و اکنون کارشناس "CBS Sports"دور نمانده است. برای قهرمان جهان 1998، نبود جایگزینی برای کیلیان امباپه به شدت بر وضعیت فعلی پاریسی‌ها در اروپا تأثیر می‌گذارد: «بدیهی است که این کافی نیست.»

2099135

آنری گفت: «بعد از خروج کیلیان، گفته می‌شد که آنها باید پایدارتر یا متعادل‌تر می‌شوند. این در ابتدا جواب داد و آنها به نظر می‌رسید که یک تیم هستند و بله، آنها بیشتر به عنوان یک تیم عمل می‌کنند و پایدارتر هستند اما باید بدانند که امباپه را از دست داده‌اند. این بسیار دشوار است. در یک بازی مانند این، کیلیان می‌تواند نتیجه را به 2-1 تغییر دهد یا با یک گل پیروزی در پایان، لحظه‌ای جادویی ایجاد کند. پاریس کمی از جادویش را از دست داده‌، اما تیم به نظر می‌رسد که در زمینه تعادل کمی محکم‌تر شده است. بدیهی است که این کافی نیست.»

دیدگاه‌ها