کد خبر : 2078982 | 02 آبان 1403 ساعت 12:54 | 3 دیدگاه

شروع کار دقیقی پرفشار بود؛

آماده‌سازی ویژه خیبر برای نبرد بزرگ با استقلال

بازیکنان خیبر خرم‌آباد پس از یک تمرین پرفشار، امروز در جلسه آنالیز استقلال شرکت کردند.

آماده‌سازی ویژه خیبر برای نبرد بزرگ با استقلال

به گزارش "ورزش سه"، مدیران باشگاه خیبر خرم‌آباد که پس از هفته پنجم لیگ برتر رضا مهاجری را برکنار و مارکو اورلیو را به عنوان سرمربی جدید انتخاب کرده بودند، پس از ثبت دو شکست و دو تساوی تحت هدایت این مربی برزیلی، تصمیم به برکناری او و استخدام یک سرمربی جدید گرفتند.

حالا سعید دقیقی، سرمربی سابق شمس‌آذر، که به عنوان جانشین مارکو اورلیو انتخاب شده، وظیفه دارد خیبر را از وضعیت بحرانی خارج کند. این تغییر کادرقنی در حالی رخ داده که تیم خیبر در طول فصل تنها موفق به کسب یک برد شده و همچنان در تلاش است تا به روزهای خوب خود بازگردد.

2099129

خیبر خرم‌آباد حالا خود را برای دیدار حساس مقابل استقلال در هفته نهم لیگ برتر آماده می‌کند؛ مسابقه‌ای که با توجه به شرایط دو تیم در هفته‌های اخیر برای هر دوی آنها از اهمیت بالایی برخوردار است. استقلال با مشکلات متعددی دست‌وپنجه نرم کرده است و خیبر نیز با توجه به وضعیت ناپایدار خود، انگیزه زیادی برای این بازی خواهد داشت.

دقیقی که دیروز برای اولین بار در تمرین خیبر حضور یافت، تمرینات پرفشاری را برای بازیکنان تیم در نظر گرفت. او تلاش دارد تا از نظر جسمانی و تاکتیکی، بازیکنانش را به آمادگی کامل برای بازی با استقلال برساند. انتظار می‌رود این رویکرد سخت‌گیرانه، نتیجه‌بخش باشد.

2099130

امروز نیز سعید دقیقی یک جلسه آنالیز ویژه برای بازیکنان خیبر ترتیب داده است تا تیم استقلال را به دقت بررسی کنند. این جلسه با هدف شناخت نقاط ضعف و قوت حریف برگزار می‌شود تا خیبر بتواند با آمادگی بیشتری به میدان برود.

دیدار تیم‌های خیبر خرم‌آباد و استقلال روز شنبه پنجم آبان ماه در ورزشگاه خانگی خیبر برگزار خواهد شد؛ مسابقه‌ای که در آن خیبر به دنبال کسب دومین پیروزی خود در لیگ برتر خواهد بود و استقلال نیز برای بازگشت به روزهای خوب تلاش خواهد کرد.

دیدگاه‌ها