کد خبر : 2078977 | 02 آبان 1403 ساعت 12:23 | 0 دیدگاه

اولین امتیاز در بالاترین رده باشگاهی اروپا

خیرونا در لیگ قهرمانان تاریخ‌سازی کرد

خیرونا با هدایت میچل دیشب توانست در زمین خود با دو گل اسلوان براتیسلاوا چک را شکست داده و افتخار بزرگی را رقم بزند.

خیرونا در لیگ قهرمانان تاریخ‌سازی کرد

به گزارش "ورزش سه"، خیرونا اولین امتیاز خود را در رقابت های برتر قاره‌ای به دست آورد و این کار را به لطف میگل گوتیرز، یکی از بهترین مدافعان چپ فوتبال اسپانیا و خوانپه رامیرز انجام داد.

میگل در دقیقه 42 با یک ضربه پای چپ گل اول را زد و خوانپه در دقیقه 73، یک گل از روی یک ضربه آزاد مستقیم به ثمر رساند که باعث شد بیش از 9000 هوادار که ورزشگاه موتیلیوی را تا حد ممکن پر کرده بودند (بر اساس ظرفیت مجاز یوفا برای این ورزشگاه)، یک شب جادویی را تجربه کنند.

2099118

شاگردان میچل که فصل قبل در لالیگا با کسب رتبه سوم و به دست آوردن سهمیه لیگ قهرمانان همه را شگفت‌زده کرده بودند، بعد از دو شکست در دو هفته ابتدایی لیگ قهرمانان بالاخره اولین امتیاز را کسب کردند و آن هم با یک برد شیرین سه امتیازی همراه بود. خیرونا که تا یک دهه پیش باشگاهی گمنام بود، با ورود سیتی گروپ و سرمایه‌گذاری منطقی توانست از دسته دوم به لالیگا برگردد و حالا یک تیم چمپیونزلیگی است.

2099119

 خوانپه نیز اکنون می‌تواند رزومه خود را به همراه دو صعود به لیگ دسته اول با خیرونا، اولین بازی در لیگ قهرمانان و یک گل در مهم‌ترین رقابت قاره‌ای کامل کند. تا سه سال قبل اگر کسی به خوانپه می‌گفت که اولین شب اروپایی‌اش به این شکل اتفاق می‌افتد، یا یک شب اروپایی برای او وجود خواهد داشت، او بدون شک باور نمی‌کرد و مخاطب را دیوانه خطاب می‌کرد ولی حالا همه چیز رنگ واقعیت گرفته است.

2099120