کد خبر : 2078970 | 02 آبان 1403 ساعت 12:10 | 0 دیدگاه

امیدواری مهاجم رئال: کاش مصدومیتم جدی نباشد!

رودریگو، ستاره برزیلی رئال مادرید، ابراز امیدواری کرد که مصدومیتش جدی نباشد و بتواند تیمش را در بازی برابر بارسلونا همراهی کند.

امیدواری مهاجم رئال: کاش مصدومیتم جدی نباشد!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در چارچوب دیدارهای مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو و در حضور هوادارانش روبروی بروسیا دورتموند قرار گرفت و موفق شد در یک بازی جنجالی و جذاب با نتیجه ۲-۵ حریفش را از سر راه بردارد.

رودریگو در این بازی  عملکرد خوبی را به نمایش گذاشت و زمینه‌ساز یکی از پنج گل رئال مادرید شد اما به دلیل مصدومیت نتوانست به حضورش در میدان ادامه دهد و در فاصله پنج دقیقه تا سوت پایان بازی مجبور شد که جایش را به اورلین شوامنی بدهد و لنگان لنگان زمین بازی را ترک کند.

2099110

بسیاری از هواداران رئال مادرید با دیدن این صحنه نگران شرایط و وضعیت جسمانی این ستاره برزیلی بودند، خصوصا که رئال باید روز شنبه در دیداری حساس و مهم در رقابت‌های لالیگا روبروی حریف دیرینه‌اش قرار بگیرد و مشتاق پیروزی برابر بارسلونا برای رسیدن به صدر جدول رده‌بندی این مسابقات است.

رودریگو پس از پایان این بازی با انتشار پستی در شبکه اجتماعی اینستاگرام نوشت: «از همه شما به خاطر پیام‌های محبت‌آمیز و حمایت‌هایتان ممنونم! آزمایشات فردا انجام می‌شود و امیدواریم که این مصدومیت چندان جدی نباشد. ما همچنان محکم ایستاده‌ایم، شما همیشه در کنارم هستید. زنده باد مادرید!»