کد خبر : 2078968 | 02 آبان 1403 ساعت 12:01 | 0 دیدگاه

ناراحتی بلینگام: باید برای گل زدن تمرین کنم!

جود بلینگام، ستاره انگلیسی رئال مادرید، از عملکردش در دیدار برابر بروسیا دورتموند راضی نیست.

ناراحتی بلینگام: باید برای گل زدن تمرین کنم!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در چارچوب دیدارهای مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو روبروی دورتموند به میدان رفت و موفق شد در یک بازی جذاب و تماشایی با نتیجه پر گل ۲-۵ برابر این تیم به پیروزی برسد و سه امتیاز را در خانه حفظ کند.

جونیور ستاره بی‌چون و چرای تیمش در این بازی بود و موفق شد سه گل از پنج گل تیمش را به ثمر برساند و جود بلینگام موفق شد پاس یکی از گل‌های او را برایش ارسال کند، اما خودش موفق به باز کردن دروازه حریف نشد و به نظر می‌رسد که همچنان از این اتفاق ناراحت است و مشتاق است که بار دیگر به گلزنی درخشان در ترکیب رئال تبدیل شود.

این ستاره انگلیسی پس از پایان بازی با انتشار تصاویری در صفحه رسمی‌اش در شبکه اجتماعی اینستاگرام نوشت: «قدرت برنابئو! تمریناتی برای من برای زدن ضربات پایانی در تمرین فردا!» تا به این شکل ناراحتی‌اش از ناکامی در باز کردن دروازه حریف را نشان داده باشد.

کارلو آنچلوتی پیش از این مدعی شده بود که گل نزدن این بازیکن برایش اهمیتی ندارد چون او یکی از بازیکنان اصلی و مهم رئال در طول این فصل بوده است اما بلینگام با او هم‌نظر نیست و دوست دارد درخشش فصل گذشته را تکرار کند.