کد خبر : 2078955 | 02 آبان 1403 ساعت 10:55 | 0 دیدگاه

وقتی هیچ‌کس جهانبخش را نمی‌شناخت

کاپیتان تیم‌ملی با مدل موی تن‌تن و پیراهن قرمز!

زمانی که کاپیتان کنونی تیم ملی به تیم نوجوانان ایران دعوت شد، هیچ‌کس تصور نمی‌کرد چه آینده درخشانی دارد.

کاپیتان تیم‌ملی با مدل موی تن‌تن و پیراهن قرمز!

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا جهانبخش که یکی از ستاره‌های ملی فوتبال ایران محسوب می‌شود و بازوبند کاپیتانی تیم ملی را بر دست می‌بندد، از دوران نوجوانی در فوتبال چهره شد. زمانی که کسی جهانبخش را نمی‌شناخت، او با پیراهن تیم جوانان داماش تهران در لیگ جوانان دیده شد و خیلی سریع به تیم‌های ملی پایه رسید.

جهانبخش در شرایطی که با مدل موی خاص آن روزها به نام تن‌تن و لباس قرمز داماش تهران را برتن داشت در بازی تیمش مقابل شموشک نوشهر با شماره 12 به بازی گرفته شد. او شاگرد مارکار آقاجانیان در تیم جوانان داماش بود و با عملکرد خوب مقابل شموشک مورد توجه اکبر محمدی سرمربی وقت تیم نوجوانان ایران قرار گرفت.

اکبر محمدی بعد از چند جلسه حضور جهانبخش در تمرینات تیم نوجوانان ایران جهانبخش را انتخاب کرد و در لیست 22 نفره خود برای مسابقات آسیایی امارات قرار داد.

جهانبخش در کنار بازیکنانی چون محمد ناصری، حسین کنعانی‌زادگان مرتضی پورعلی‌گنجی، روزبه چشمی، داوود بهادری، امین جهان کهن، بهنام برزای، سردار آزمون، زبیر نیک نفس، حسین مرادمند، احسان پهلوان و... در تیم نوجوانان توپ می‌زد و حالا با گذشت سال‌ها ستاره بزرگی در فوتبال ایران محسوب می‌شود.

عکاس: محمد ملاسعیدی

2099081

دیدگاه‌ها