کد خبر : 2078942 | 02 آبان 1403 ساعت 10:03 | 0 دیدگاه

قهر سرمربی‌ سابق و فعلی دورتموند مقابل دوربین

ادین ترزیچ و نوری شاهین مقابل دوربین‌ها هیچ دیداری با هم نداشتند و حتی کنار هم نایستادند، اما پس از پایان مصاحبه یکدیگر را در آغوش گرفتند.

قهر سرمربی‌ سابق و فعلی دورتموند مقابل دوربین

به گزارش "ورزش سه"، در حاشیه دیدار دورتموند برابر رئال مادرید در مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، دیداری بین ادین ترزیچ که سرمربی سابق این تیم آلمانی بود با نوری شاهین که هدایت این تیم در فصل جاری را برعهده دارد، شکل گرفت.

ترزیچ به عنوان کارشناس برای شبکه آمازون در کنار زمین حضور داشت و مشغول آنالیز اتفاقات و جریان بازی و همچنین بحث درباره شکست تیمش در دیدار فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان فصل گذشته برابر رئال مادرید و از دست دادن جام قهرمانی بود.

اما نکته جالب اینجا بود که وقتی نوری شاهین برای انجام مصاحبه اجباری پیش از شروع بازی آمد، ترزیچ از این جمع جدا شد و در کنار آنها حضور نداشت. این دیدار در واقع جلوی دوربین رخ نداد و پس از انجام مصاحبه بود که آنها یکدیگر را ملاقات کردند. شاهین سرمربی سابقش را در آغوش کشید و پس از آن به سمت رختکن رفت.

2099060

آنها حتی پس از پایان این بازی هم به صورت مشترک در صفحه تلویزیون ظاهر نشدند. ترزیچ تحلیل کوتاهی از بازی داشت و سپس بار دیگر در پشت دوربین از چشم بینندگان پنهان شد. او در تعطیلات زمستانی فصل گذشته تصمیم گرفت کادر فنی تیمش را با حضور نوری شاهین تقویت کند و پس از این که در پایان فصل گذشته از هدایت این تیم کنار رفت، او بود که به عنوان سرمربی جدید انتخاب شد.

رابطه بین این دو مربی خوب است، درست مانند رابطه‌ای که ترزیچ هنوز با دورتموند دارد. سرمربی سابق این تیم در دیداری دوستانه برابر استون ویلا از سمتش کنار رفت. او دقایقی پیش از شروع بازی شب گذشته برابر رئال مادرید در حال صحبت با لارس ریکن، مدیر ورزشی جدید این باشگاه، دیده شد و همچنین با کارستن کرامر، مدیرعامل دورتموند، هم صحبت‌هایی را داشت.