کد خبر : 2078933 | 02 آبان 1403 ساعت 10:00 | 2 بازدید | 0 دیدگاه

نمایش استقلال هوشمندانه بود

ورمزیار: محرومیت سید از بازی ذوب اشتباه بزرگی بود

پیشکسوت باشگاه استقلال به حمایت از کاپیتان این تیم پرداخت.

ورمزیار: محرومیت سید از بازی ذوب اشتباه بزرگی بود

به گزارش "ورزش سه"، استقلال ایران با گل دقایق پایانی که از النصر دریافت کرد، مصاف هفته سوم خود در لیگ نخبگان را هم باخت. هر چند با توجه به شرایط دو تیم کمتر کسی توقع داشت استقلال از این بازی امتیاز بگیرد. در همین خصوص صادق ورمزیار پیشکسوت آبی‌ها به خبرنگار ما گفت:
«النصر نفرات خیلی خطرناکی داشت، ولی استقلال خیلی خوب و هوشمندانه بازی کرد و با دفاع در زمین خودی به فکر ضدحملات بود. ما دو سه موقعیت خوب داشتیم که نتوانستیم استفاده کنیم. استقلال فضاها را به خوبی بسته بود. شما وقتی به تیمی فضا ندهید خلق موقعیت برای آنها خیلی سخت می‌شود و به همین دلیل بود که دیدیم النصری‌ها مجبور شدند روی ضربات ایستگاهی خطرناک ظاهر شوند و از همین طریق هم به گل رسیدند.»

او افزود:
«حتی بعد از گل هم استقلال توانست بازی را به دست بگیرد و باز هم خلق موقعیت کند و اگر بازیکنان کم دقت نبودند می‌شد بازی به تساوی کشیده شود. یادمان باشد بازیکنان خلاق و تمام کننده در چنین بازی‌هایی خودشان را نشان می‌دهند. ما موقعیت تک به تک را خراب کردیم اما آنها از کرنر به گل رسیدند.»

ورمزیار در این باره که استقلال به دنبال تساوی بود، گفت:
«شما اگر به وضعیت روحی استقلال و مشکلاتی که گذرانده نگاه کنید و شرایط تیم روبرو یعنی النصر را هم در نظر بگیرید، قطعا به استقلال حق می‌دهید که عملکردی محتاطانه در این بازی داشته باشد. نمایش استقلال هوشمندانه بود و شاید اگر آن ضربه ایستگاهی دفع می‌شد این مسابقه به یکی از بازی‌هایی تبدیل میشد که استقلال روی تفکر امتیاز گرفته است.»

پیشکسوت استقلال همچنین از عملکرد کاپیتان این تیم تمجید کرد:
«بدون شک سید حسین بهترین بازیکن زمین بود. او یکی از بهترین گلرهای ایران است و به نظرم یکی از اشتباهات مدیریتی استقلال در هفته گذشته این بود که او را با محرومیت جریمه کرد و غیبتش در مصاف با ذوب آهن دلیل زیادی در رقم خوردن آن شکست داشت. حسینی مقابل النصر نشان داد چقدر خوب می‌تواند تیم را رهبری کند. حتی باخت استقلال در این بازی هم چیزی از ارزش‌های سید کم نکرد و او ثابت کرد یکی از بهترین‌های فوتبال ایران است.»