کد خبر : 2078931 | 02 آبان 1403 ساعت 08:19 | 2 بازدید | 0 دیدگاه

هوینس: با تمام وجود به‌دنبال شکست دادن یووه بودیم

سباستین هوینس، سرمربی اشتوتگارت، در کنفرانس خبری بعد از پیروزی مقابل‌ یوونتوس، تیمش را کاملا مستحق این سه امتیاز دانست.

هوینس: با تمام وجود به‌دنبال شکست دادن یووه بودیم

به گزارش "ورزش سه"، دیدار تیم‌های یوونتوس و اشتوتگارت در هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا با برتری ۱-۰ شاگردان سباستین هویتس به پایان رسید تا آنها به اولین سه امتیاز خود در این تورنمنت دست یابند.

سرمربی اشتوتگارت در کنفرانس خبری بعد از بازی گفت: "بازی فوق‌العاده‌ای بود و ما با شایستگی در آن پیروز شدیم. پس از باخت سنگین مقابل بایرن مونیخ، بازیکنانم واکنش خیلی خوبی داشتند و از همان دقایق اول بر این باور بودند که می‌توانیم با سه امتیاز از ایتالیا خارج شویم.

وقت زیادی برای این مسابقه گذاشتیم و خودمان را برای هر اتفاقی آماده کرده بودیم. این برد کمک زیادی به پیشرفت ما در ادامه فصل خواهد کرد.

یکی از بزرگترین درس‌های این بازی آن بود که اگر با تمام وجود تلاش کنید و بخواهید که به موفقیت برسید، در نهایت ثمره تلاشتان را دریافت خواهید کرد.

پیروزی مقابل یوونتوس آن هم در ورزشگاه خودشان کار آسانی نبود اما با ارائه یک بازی کاملا ‌برتر از پس این ماموریت مهم برآمدیم. با وجود از دست دادن پنالتی،‌ سخت بود که روحیه‌مان را حفظ کنیم و در دقیقه ۹۲ به گل برسیم اما در نهایت به چیزی که حقمان بود رسیدیم.

البته که هنوز کار بزرگی‌ نکردیم و بازی‌های زیادی باقی مانده اما این پیروزی باعث شد تا خود باوری بازیکنان بیشتر شود و با انگیزه بیشتری در ادامه تورنمنت به مصاف رقبا برویم."