کد خبر : 2078928 | 02 آبان 1403 ساعت 08:13 | 0 دیدگاه

واسکز: توضیح نیمه‌های دوم‌ برنابئو سخت است

لوکاس واسکز، زننده گل سوم رئال مادرید در بازی برابر بروسیا دورتموند، پس از پایان بازی درباره کامبک شگفت‌انگیز تیمش صحبت کرد.

واسکز: توضیح نیمه‌های دوم‌ برنابئو سخت است

به گزارش "ورزش سه"، در شبی که وینیسیوس جونیور درخشید و با هت‌تریک خود نقش اول کامبک رئال مادرید در برابر بروسیا دورتموند بود، لوکاس واسکز گل سوم مادریدی‌ها را زد و بازگشت را تکمیل کرد.

این بازیکن جایگزین دنی کارواخال شده که از ناحیه رباط صلیبی دچار مصدومیت شده و ادامه فصل را از دست داده است. او در حالی‌که بازی ۲-۲ بود، توپ را از رودریگو گرفت و پس از اشتباه مدافع حریف، از زاویه بسته حساب کار را ۳-۲ کرد. در ادامه وینیسیوس دو گل دیگر هم زد و رئال را به پیروزی ۵-۲ رساند.

واسکز پس از بازی در مورد درخشش وینیسیوس گفت:  «او فوق‌العاده است. یک بار دیگر نشان داد از لحاظ گلزنی و تعیین‌کنندگی، بهترین بازیکن جهان است.»

2099051

این مدافع درباره انتقادات از رئال مادرید افزود: «آنها همیشه منتظر هستند که ما به مشکل‌ بخوریم. آنها آنتی مادریدیستا هستند! آنها از اینکه ما زیاد می‌بریم خوش‌شان نمی‌آید و این عادی است.»

او سپس در مورد یک کامبک دیگر در برنابئو ادامه داد: «سخت است که نیمه‌های دوم در سانتیاگو برنابئو را توضیح دهیم. یک پدیده شگفت‌انگیز است!»

پس از واسکز، کورتوا نیز درباره این دیدار صحبت کرد. او گفت: «آن‌ها بیش از حد برای ما خطر ایجاد کردند، به ما گل زدند، در بین دو نیمه درباره چیزی که باید آن را بهتر کنیم صحبت کردیم. واکنش نشان دادیم و می‌دانستیم که اگر گل اول را بزنیم می‌توانیم پیروز شویم، در نیمه دوم بهتر پرس کردیم و دیدید که چه کاری انجام دادیم.»

او سپس در مورد عصبانیت از هم‌تیمی‌هایش در دیدار امشب گفت: «خیلی ساده است، آن‌ها پاس‌هایی نزدیک به محوطه دادند، برانت می‌توانست توپ را کنترل کند، شوت بزند، البته من یک سیو خوب انجام دادم، اما اگر به گوشه دروازه می‌رفت، بازی ۳-۰ می‌شد. همیشه این روش کار نمی‌کند و باید از مسابقه بعدی همان‌طور که امشب در نیمه دوم بودیم، بازی را شروع کنیم.»