کد خبر : 2078922 | 02 آبان 1403 ساعت 02:03 | 52.5K بازدید | 0 دیدگاه

راز کامبک رئال از زبان وینی: در بین دو نیمه آرام بودیم!

وینیسیوس جونیور پس از درخشش مقابل بروسیا دورتموند و ثبت هت‌تریک، در مورد شب فراموش‌نشدنی‌اش در سانتیاگو برنابئو، صحبت کرد.

راز کامبک رئال از زبان وینی: در بین دو نیمه آرام بودیم!

به گزارش "ورزش سه"، وینیسیوس با یک هت‌تریک نقش اول پیروزی ۵-۲ رئال مادرید در مقابل بروسیا دورتموند بود. این بازیکن برزیلی در نیمه دوم که جادوی برنابئو به اوج رسید، رهبری کامبک تیم کارلو آنچلوتی را برعهده داشت و سه گل به ثمر رساند و سانتیاگو برنابئو را منفجر کرد.

او پس از بازی در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: «ما به خودمان ایمان داریم، می‌دانیم که در خانه‌مان و با هوادارانمان هر چیزی ممکن است. در بین دو نیمه به رختکن رسیدیم، خیلی آرام بودیم، به حرف‌های مربی گوش دادیم و فقط یک چیز گفتیم: اگر گل اول را بزنیم، دوباره برمی‌گردیم. از هواداران متشکریم اما باید پیشرفت کنیم و از ابتدا این‌گونه بازی کنیم، وگرنه مربی تحمل نمی‌کند!

تغییرات نیمه دوم؟
مربی همیشه راهی پیدا می‌کند تا بازی‌ها را برای ما آسان‌تر کند، ما در نیمه دوم هم ترکیب و هم سیستم را تغییر دادیم، این لیگ متعلق به ماست و می‌خواهیم دوباره در آن قهرمان شویم.»

صحبت‌های آنچلوتی با تو؟
او به من می‌گوید که همیشه می‌توانم بهتر باشم، ۲۴ سال دارم و می‌خواهم همیشه اینجا بمانم و به تیمی که همه چیز به من داده، چیزهای زیادی بدهم.

2099041

شعارهای توپ طلا از سمت هواداران؟
خوشحالم, وقتی هواداران نامم را صدا می‌زنند، یعنی رویای من به حقیقت پیوسته است. امیدوارم بتوانم همیشه آنها را خوشحال کنم.