کد خبر : 2078921 | 02 آبان 1403 ساعت 02:00 | 89.7K بازدید | 0 دیدگاه

مشکل جدی رئال قبل از ال‌کلاسیکو: رودریگو مصدوم شد!

رودریگو، ستاره برزیلی رئال مادرید،‌ پیش از گل سوم تیمش برابر بروسیا دورتموند، دچار مصدومیت شد.

مشکل جدی رئال قبل از ال‌کلاسیکو: رودریگو مصدوم شد!

به گزارش "ورزش سه"، در شبی که رئال مادرید توانست با نتیجه ۵-۲ بروسیا دورتموند را شکست دهد و شبی به‌یادماندنی را برای هواداران این تیم خلق کند، رودریگو دچار مصدومیت شد که ممکن است باعث غیبت او در ال‌کلاسیکو شود.

رودریگو در این بازی در سمت راست خط حمله مادریدی‌ها بازی کرد ‌و با اینکه در نیمه اول تاثیر زیادی در بازی نگذاشت، اما در نیمه دوم، روی گل سوم و تکمیل‌کننده کامبک تیمش، تاثیر بزرگی داشت.

در حالی‌که بازی ۲-۲ بود، رودریگو در سمت راست زمین،‌ یک توپ مرده را زنده کرد و اجازه نداد تبدیل به ضربه دروازه برای دورتموند شود، او در آن لحظه دچار مصدومیت شد اما به حرکت ادامه داد و توپ را در گوشه زمین به لوکاس واسکز تحویل داد که ثانیه‌هایی بعد منجر به گل سوم شد.

با این حال رودریگو نتوانست در خوشحالی گل هم‌تیمی‌هایش شرکت کند و در کنار زمین پایش را گرفته بود. او چند ثانیه بعد تعویض شد و جایش را به اورلین شوامنی داد.

2099036

در ارزیابی‌های اولیه پس از این آسیب‌دیدگی، گفته می‌شود این وینگر از ناحیه همسترینگ دچار مشکل شده و جدی بودن آن در آزمایشات کادر پزشکی رئال مادرید مشخص خواهد شد. در صورتی که مصدومیت رودریگو جدی باشد، او دیدار حساس رئال مادرید در ال‌کلاسیکوی هفته آینده را از دست خواهد داد و کارلو آنچلوتی با یک مشکل جدی مواجه می‌شود.