کد خبر : 2078920 | 02 آبان 1403 ساعت 02:01 | 89.7K بازدید | 0 دیدگاه

گابریل مارتینلی:

گل آرسنال باید به اسم من ثبت می‌شد!

گابریل مارتینلی، هافبک آرسنال، می‌گوید باید گل بازی مقابل شاختاردونتسک به نام او ثبت می‌شد.

گل آرسنال باید به اسم من ثبت می‌شد!

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال در بازی خانگی مقابل شاختاردونتسک از هفته سوم دور گروهی لیگ قهرمانان  اروپا با نتیجه 1-0 برنده شد.

در این دیدار گل آرسنال در 29 روی ضربه گابریل مارتینلی به ثمر رسید اما این گل به نام بازیکن آرسنال ثبت نشد. به دلیل برخورد توپ به تیرک و سپس برخورد آن با دمیترو ریزنیک موجب شد تا گل به نام دروازه‌بان شاختاردونتسک ثبت شود.

مارتینلی پس از بازی گفت:"مهمترین چیز این است که برنده شویم. می‌دانستیم که آن‌ها چقدر قوی هستند و به اینجا آمدیم تا بازی را ببریم و این کار را انجام دادیم. می‌خواستیم گل‌های بیشتری بزنیم اما بازی را بردیم و این مهم‌ترین چیز است."

از دست دادن پنالتی تروسارد؟

تروسار می‌توانست گل بزند اما ما پشت او هستیم و از او حمایت می‌کنیم. از کیفیت او باخبر هستیم و دوباره پیش می‌رویم. مطمئنم که او در بازی بعدی خوب بازی خواهد کرد.

2099034

گل؟

این گل به نام من بود! مهم نیست گل من بود یا گل به خودی، مهم ترین چیز برد است و ما واقعا خوشحالیم. ما چند بازیکن را از دست داده‌ایم اما ویژگی‌های خود را می‌دانیم و بازی در لیگ قهرمانان دشوار است. در آخرین بازی لیگ برتر نتیجه خوبی نگرفتیم و برای پیروزی به اینجا آمدیم و این کار را انجام دادیم.

سیو داوید رایا؟

خوشبختیم که او را اینجا داریم. واقعاً برای او خوشحالیم که این سیو را انجام و دروازه را نجات داد.