کد خبر : 2078917 | 02 آبان 1403 ساعت 01:59 | 67.9K بازدید | 0 دیدگاه

همه جوره دست تیم‌های ما را بسته‌اند

حلالی: ای‌اف‌سی همه جوره با تيم‌هاي عربستاني است

تيم فوتبال پرسپوليس در سومين بازي‌اش از رقابت‌هاي ليگ نخبگان آسيا به مصاف السد قطر رفت و با نتيجه يك بر صفر شكست خورد.

حلالی: ای‌اف‌سی همه جوره با تيم‌هاي عربستاني است

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از اعتماد، شاگردان گاريدو بازي خوبي را به نمايش گذاشتند، اما كم دقتي مهاجمان يا شايد هم بدشانسي باعث شد نتوانند برابر حريف دست پر زمين را ترك كنند. اما سرخپوشان كشورمان با كسب اين نتيجه يك امتيازي باقي ماندند و به نظر نمي‌رسد شانس زيادي براي صعود از اين گروه داشته باشند. توجه كشورهاي منطقه به زيرساخت‌ها و جذب بازيكنان بزرگ خارجي كار را براي نمايندگان ايراني سخت‌تر از قبل كرده است. 
پس از بازي پرسپوليس مقابل نماينده قطر با اسماعيل حلالي يكي از پيشكسوتان پرسپوليسي‌ها گپ و گفتي ترتيب داديم كه در ادامه مي‌خوانيد.

از نظر شما عملكرد پرسپوليس مقابل السد چطور بود؟

بازي را باختيم، اما هر چi داشتيم را گذاشتيم و يك مقدار هم بدشانس بوديم. شكل و فرم بازي هم جوري پيش رفت كه از موقعيت‌هاي‌مان هم استفاده نمي‌كنيم. وقتي از موقعيت‌ها استفاده نمي‌كنيم همين مي‌شود.

پرسپوليس گل بدي هم خورد.

بله، حريف يك گل الكي زد و نمي‌شود به آن گل گفت حرفه‌اي. يك مقدار تصادفي بود‌. توپ افتاد جلوي بازيكن‌شان و او هم زد توي گل.

قبول داريد به لحاظ فني پرسپوليس عملكرد خوبي داشت؟

بله، شكل و فرم بازي كه خوب است، اما از بد ماجرا نتيجه نمي‌گيريم و حالا كارمان سخت شد.

علت اين دو شكست فقط بدشانسي بود؟

ما در بازي دوم از لحاظ بدني كم آورديم، اما در دو بازي ديگر كه باختيم اصلا مستحق باخت نبوديم و شكل خوبي داشتيم، اما از موقعيت‌ها استفاده نكرديم و هر دو حريف از معدود موقعيت‌ها استفاده كردند. در كل يكسري مشكلات ديگر هم هست؛ مثلا ما چرا نبايد در زمين خودمان بازي كنيم؟ به دليل مسائل سياسي براي تيم‌هاي ما مشكلات زيادي ايجاد مي‌كنند و واقعا دست تيم‌هاي ما را مي‌بندند. ما به لحاظ سرمايه به آن تيم‌ها نمي‌رسيم، اما فيرپلي هم نيست‌.مگر چه اتفاقي در كشور ما افتاده كه تيم‌ها نمي‌آيند تا بازي كنند و حالا ما مجبوريم در كشور بيگانه بازي كنيم و امتياز از دست دهيم‌؟ در كشور ما صد هزار تماشاگر بيايد ما اين مشكلات را نخواهيم داشت.

1679870

اما فوتبال ما هم ورزشگاه درست و حسابي ندارد. قبول داريد خودمان هم بهانه دست تيم‌هاي ديگر مي‌دهيم؟

خب صد هزار نفر نيايند، پنجاه هزار نفر بيايند. الان در ورزشگاه پنج هزار نفر هم نبودند. خب چرا بايد اين اتفاق بيفتد؟ من جرزني بلد نيستم و نه دوست دارم اين اتفاق رخ دهد، اما دست و پاي ما را همه جوره مي‌بندند. البته در فدراسيون ما هم به لحاظ مالي براي خودشان تزهايي مي‌دهند كه بازيكن نمي‌شود گرفت. ما مجبوريم برويم سراغ بازيكناني كه از لحاظ مالي شرايط سقف‌مان درست شود! يكسري قوانيني كه منحصربه‌فرد در ايران است. ما خودزني هم مي‌كنيم! جز اينكه AFC همه جوره با تيم‌هاي عربستاني است. ما خودمان هم قوانيني مي‌گذاريم و دست و پاي تيم‌هاي‌مان را مي‌بنديم! بله ما يك زمين درست تمريني هم نداريم. البته دليل اين باخت‌ها اين نيست و ما به لحاظ فني وضعيت‌مان بهتر است، چراكه بچه‌هاي ما خلاقيت و استعداد دارند و نيروي انساني در كشورمان زياد است كه آنها ندارند، اما مي‌روند بازيكن باكيفيت مي‌آورند تا سطح فوتبال‌شان را بالا ببرند و همان بازيكنان هم تاثيرگذار عمل و كمك مي‌كنند تيم‌هاي‌شان در آسيا قهرمان شود.

صحرايي بازيكن جوان پرسپوليس هم بازي كرد. عملكرد او چطور بود؟

قطعا بايد در كنار كارمان به اين جوان‌ها اهميت دهيم. هميشه بازيكن باكيفيت آماده نيست و ممكن است اين اتفاق كه براي فرجي رخ داد باز هم پيش بيايد بايد اين جوانان را رشد داد براي آينده حالا هم به لحاظ درآمدزايي و هم شرايط فني. نه فقط او بلكه همه تيم خوب بودند و چند موقعيت گل ايجاد كردند و هم در زمين حريف بودند.