کد خبر : 2078913 | 02 آبان 1403 ساعت 01:43 | 76.7K بازدید | 0 دیدگاه

شاگردان اونای امری صدرنشین غیرمنتظره چمپیونزلیگ!

استون ویلا با کسب پیروزی ۲-۰ مقابل بولونیا، در پایان روز اول مسابقات هفته سوم به صدر جدول رسید.

شاگردان اونای امری صدرنشین غیرمنتظره چمپیونزلیگ!

به گزارش "ورزش سه"، در پایان روز نخست از هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا، استون ویلا مهمان ناخوانده صدر جدول با کسب پیروزی ۲-۰ خانگی مقابل بولونیا شد.

شاگردان اونای امری که روز گذشته اعلام کرده بود حاضر نیست وقتش را بدون کسب جام در استون ویلا هدر دهد، با ارائه یک بازی هوشمندانه مقابل حریف ایتالیایی خود توانستند با دو گل جان مک گین و جان دوران به سومین برد خود در لیگ قهرمانان اروپا برسند و حالا با ۹ امتیاز موقتا به صدر جدول رسیدند.

استون ویلا در کنار آرسنال و لورکوزن (با یک بازی کمتر) تنها تیم‌های مسابقات هستند که تا کنون توپی از خط دروازه‌شان رد نشده است. شاگردان امری در بازی نخست با نتیجه ۳-۰ از سد یانگ بویز گذشتند و سپس در خانه دست به کار بزرگی زدند و بایرن مونیخ را ۱-۰ شکست دادند تا با برتری مقابل بولونیا با تفاضل گل ۶+ صدرنشین شوند.

2099026

استون ویلا در بازی‌های بعدی خود در چمپیونزلیگ به ترتیب با تیم‌های کلوب بروژ، یوونتوس و لایپزیش رودررو خواهد شد. با توجه به کسب این ۹ امتیاز، استون ویلا یکی از شانس‌های اصلی صعود به مرحله حذفی مسابقات به حساب می‌آید.

جالب تر آنکه تیم‌های دوم و سوم جدول رده بندی در حال حاضر نیز به ترتیب موناکو با ۷ امتیاز و تفاضل گل ۵+ و اسپورتینگ لیسبون با ۷ امتیاز و تفاضل گل ۴+ هستند. آرسنال نیز با ۷ امتیاز و تفاضل گل ۳+ در جایگاه چهارم قرار دارد.

2099027

از رتبه پنجم تا یازدهم جدول ليگ قهرمانان نیز هفت تیم ۶ امتیازی قرار گرفته‌اند که تفاضل گل جایگاه آنها را تعیین کرده است.

در این بین، دورتموند، برست، بنفیکا، لورکوزن، رئال مادرید، لیورپول، یوونتوس، اینتر و منچسترسیتی به ترتیب در جایگاه پنجم تا سیزدهم قرار دارند و جالب آنکه پاری‌سن ژرمن، بایرن مونیخ، بارسلونا و میلان در حال حاضر با کسب سه امتیاز در رتبه‌های هفده تا بیستم جدول قرار گرفته‌اند.

ضمن آنکه اتلتیکو مادرید نیز با سه امتیاز و تفاضل گل ۳- در جایگاه بیست و چهارم قرار دارد. جدولی ‌که البته با برگزاری بازی‌های روز دوم دستخوش تغییرات نسبتا زیادی خواهد شد.