کد خبر : 2078905 | 02 آبان 1403 ساعت 01:17 | 26K بازدید | 0 دیدگاه

موتا: کنترل نکردن بازی در خانه مساوی با باخت است!

تیاگو موتا معتقد است که تیمش در کنترل بازی ناکام بود و اشتوتگارت را لایق کسب سه امتیاز دانست.

موتا: کنترل نکردن بازی در خانه مساوی با باخت است!

به گزارش "ورزش سه"، در شبی که هواداران یوونتوس امید زیادی به کسب سومین برد پیاپی در لیگ قهرمانان اروپا داشتند، شاگردان تیاگو موتا در خانه با نتیجه ۱-۰ مغلوب اشتوتگارت شدند و فعلا با شش امتیاز در جایگاه یازدهم باقی ماندند.

سرمربی بیانکونری در کنفرانس خبری بعد از بازی گفت: "من موافقم که برای رقابت با تیمی مثل اشتوتگارت باید در حمله قوی‌تر عمل کنیم. اما برای اینکه در ادامه مسابقات به موفقیت برسیم نیازمند این هستیم که در دفاع نیز خیلی بهتر از امشب باشیم."

فابیو کاپلو روز گذشته در مورد این بازی گفته بود که نقطه ضعف بزرگ تیم های ایتالیایی در لیگ قهرمانان، سرعت بسیار کند است و به همین دلیل است که نماینده‌های ایتالیا در اروپا موفق نمی‌شوند. موتا در این مورد گفت: "فکر نمی‌کنم این موضوع خیلی درست باشد. مطمئنا امروز از سرعت بالای بازيکنان اشتوتگارت ضربه خوردیم و در اکثر دقایق آنها بودند که ابتکار عمل‌ را در دست داشتند اما ما هم تلاش کردیم تا با سبک بازی خودمان به دروازه حریف برسیم.

2098978

نکات زیادی درمورد تفاوت فوتبال ایتالیا و سایر کشور های اروپایی وجود دارد که باید مورد تحلیل و بررسی قرار بگیرد. با این حال تیم‌هایی هستند که می‌خواهند از بالا پرس کنند و مالک توپ باشند. این به شما زمان کمی برای استراحت می‌دهد.

یک تیم باید خوب دفاع کند تا بتواند توپ را پس‌ بگیرد و سپس‌ به خوبی از آن استفاده کند. ما از مالکیت توپ آسیب دیدیم و موقعیت‌هایمان تنها از روی چند ضد حمله به دست آمد. مسئولیت این شکست را برعهده می‌گیرم و باید برای بازی‌های بعدی با آمادگی و پیشرفت بیشتر در زمین ظاهر شویم. این کار را باید از بازی مقابل اینتر شروع کنیم.

تمام سعیمان را می‌کنیم تا در بازی های بعدی با عملکرد ‌ بهتر این شکست و سه امتیاز را جبران کنیم. هنوز بازی‌های زیادی در لیگ قهرمانان باقی مانده و شرایط ما چندان بحرانی نیست."