کد خبر : 2078903 | 02 آبان 1403 ساعت 01:04 | 35.6K بازدید | 0 دیدگاه

پی‌اس‌جی ۱-۱ آیندهوون: فرار از باخت با شلیک اشرف!

دیدار تیم‌های پاری‌ سن ژرمن و آیندهوون با تساوی ۱-۱ به پایان رسید.

پی‌اس‌جی ۱-۱ آیندهوون: فرار از باخت با شلیک اشرف!

به گزارش "ورزش سه"، مصاف تیم‌های پاری‌سن ژرمن و پی اسی وی آیندهوون از هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا با تساوی ۱-۱ دو تیم در پارک دو پرنس به پایان رسید.

ویدئو: 356530

دو تیم در نیمه نخست کاملا پایاپای پیش رفتند و موقعیت‌های گلزنی مناسبی به دست آوردند اما در پایان این نیمه تنها یک بار توپ از خط دروازه‌ها عبور کرد و آنهم به سود میهمان رقم خورد.

جایی که نوا لانگ توانست روی پاس اسماعیل سایباری برای نماینده هلند گلزنی کند و در میان سکوت تماشاگران حاضر در ورزشگاه تیمش را درآستانه یک پیروزی شیرین قرار دهد.

در نیمه دوم اما پاری‌سن ژرمن از این رو به آن رو شد و از همان ابتدای کار کاملا تهاجمی به قصد زدن گل مساوی وارد زمین شد. شاگردان لوئیز انریکه خیلی زود توانستند توسط اشرف حکیمی با پاس فابین رویز به گل برسند و در دقیقه ۵۵ کار را به تساوی بکشانند.

2098996

تا پایان بازی اما پی اس جی هرچه حمله کرد به در بسته خورد و در نهایت بازی با تساوی به پایان رسید تا دو امتیاز حساس خانگی‌ از کف شاگردان انریکه بپرد.


گل‌ها:

2098994

پاری‌سن ژرمن ۰-۱ پی اس وی: پرس عالی بازیکنان میانی پی اس وی در دقیقه ۳۴ بازی، با پاس خوب فابین رویز برای نوا لانگ همراه شد و این بازیکن نیز از پشت محوطه جریمه با یک ضربه غافلگیر کننده توانست دروازه جانلوئیجی دوناروما را باز کند.

2098995

پاری‌سن ژرمن ۱-۱ پی اس وی: پاسکاری بازیکنان پاری‌سن ژرمن در دقیقه ۵۵ پشت محوطه جریمه حریف با پاس فابین رویز به اشرف حکیمی رسید و این بازیکن نیز از فاصله دور اقدام به شوتزنی کرد که توپش با اشتباه مرگبار دروازه‌بان و از بین پاهای او وارد دروازه میهمان شد.