کد خبر : 2078886 | 02 آبان 1403 ساعت 00:05 | 30.9K بازدید | 0 دیدگاه

سه دقیقه طوفانی: رئال روی مود چمپیونزلیگ! (عکس)

رئال مادرید در نیمه دوم پاسخ دو گل بروسیا دورتموند در ۴۵ دقیقه ابتدایی را داد.

سه دقیقه طوفانی: رئال روی مود چمپیونزلیگ! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در چمپیونزلیگ تیم متفاوتی است و در هر نوع شرایط وخیمی که باشد، غافل شدن از آنها پیامدهای جدی‌ای را به دنبال دارد.

دورتموند که در فینال فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا مغلوب رئال مادرید آماده کارلو آنچلوتی شده بود، امشب در سانتیاگو برنابئو به مصاف این تیم رفت و در ۴۵ دقیقه ابتدایی توسط دونیل مالن و جیمی گیتنس به دو گل رسید و دست به کار بزرگی زد.

با اینکه در ۱۵ دقیقه ابتدایی نیمه دوم هم دورتموند خط حمله رئال مادرید را مهار کرد، اما در سه دقیقه همه چیز تغییر پیدا کرد. ابتدا آنتونیو رودیگر بود که مقابل تیمی از کشورش، استارت کامبک را زد. او در دقیقه ۶۰ روی سانتر زیبای کیلیان امباپه با ضربه سر دروازه گرگور کوبل را باز کرد.

2098962

پس از این گل رئال فشار حملات را حفظ کرد و سه دقیقه بعد به گل مساوی رسید. این بار وینیسیوس جونیور و باز هم روی تأثیرگذاری امباپه. جایی که مودریچ پس از حرکتی عالی توپ را به امباپه در محوطه جریمه رساند، اما تکل مدافع دورتموند باعث شد توپ در مرکز محوطه به وینیسیوس جونیور برسد تا این وینگر برزیلی به راحتی گل دوم را بزند. داور ابتدا آفساید امباپه را گرفت و این گل را رد کرد اما پس از بررسی دقیق‌تر با وی‌ای‌آر، گل تایید شد.

2098961

نکته جالب این است که فاصله بین گل‌های دورتموند چهار دقیقه بود و رئال دو گلش را در سه دقیقه به ثمر رساند تا به زردپوشان پاسخ محکمی بدهد.