کد خبر : 2078885 | 02 آبان 1403 ساعت 07:09 | 47.8K بازدید | 0 دیدگاه

لیورپول در لایپزیش خانه‌به‌دوش شد!

لیورپول مجبور شده هتلش در شهر لایپزیش را تغییر دهد.

لیورپول در لایپزیش خانه‌به‌دوش شد!

به گزارش "ورزش سه"، تیم آرنه اشلوت سه‌شنبه شب به شرق آلمان رسید تا برای دیدار مقابل آر‌بی لایپزیش در روز چهارشنبه آماده شوند، اما محل اقامت آنها متفاوت از گذشته بود. لیورپول در بازی دوستانه‌ای که در سال ۲۰۲۲ با تیم بوندسلیگایی داشت، در هتل پنج ستاره لوکس استیگن‌برگر اقامت داشت. این هتل باشکوه در سال‌های اخیر میزبان تعداد زیادی از رقبای لایپزیش بوده است. اما طبق گزارش رسانه آلمانی بیلد، لیورپول به دلیل برگزاری یک کنفرانس در این هفته در شهر، مجبور شده به هتل نسبتاً معمولی‌تر وستین منتقل شود.

با این حال، نباید برای لیورپولی‌ها ناراحت بود چرا که علی‌رغم تغییر هتل، هنوز در هتلی چهار ستاره اقامت دارند که در سال‌های اخیر میزبان چندین تیم فوتبال و همچنین تیم‌های ملی آلمان بوده است.

تیم اشلوت به دنبال ادامه دادن شروع عالی خود در لیگ قهرمانان است. آنها در دو بازی اول خود میلان و بولونیا را شکست دادند و در لیگ برتر انگلیس نیز صدرنشین هستند.

2098958

سرمربی هلندی پس از انتخاب شدن به عنوان جانشین یورگن کلوپ، موفق شده در ۱۰ بازی از ۱۱ بازی اول خود به پیروزی برسد و نشان دهد که مدیران این باشگاه، پتانسیل‌های او را به خوبی شناسایی کرده‌اند.