کد خبر : 2078884 | 02 آبان 1403 ساعت 06:25 | 2 بازدید | 0 دیدگاه

ملی‌پوشان سپاهان، تماشاگر ویژه شلیک عثمان کامارا

گل اول الشارجه در حضور تمام بازیکنان ملی‌پوش سپاهان رقم خورد!

ملی‌پوشان سپاهان، تماشاگر ویژه شلیک عثمان کامارا

به گزارش "ورزش سه"، صحنه گل اول الشارجه امارات به سپاهان در حضور پنج بازیکن ملی‌پوش این تیم رقم خورد و علاوه بر آنها استیون انزونزی ستاره سابق تیم ملی فرانسه هم یکی دیگر از بازیکنانی بود که نظاره‌گر صحنه بود و دروازه طلایی‌پوشان خیلی راحت باز شد!

در ابتدای این گل محمد دانشگر سرتوپ عجیبی از بازیکن الشارجه خورد و به طور کامل از جریان مسابقه خارج شد، کاپیتان سپاهان در تلاش برای بلاک کردن مسیر پاس بود که او هم موفق نبود، آریا یوسفی در گوشه‌ای از محوطه بدون سخت‌گیری خاصی صحنه را تماشا می‌کرد و صالح حردانی با اقدامی عجیب و هیجانی سعی داشت که خودش را در مسیر توپ قرار دهد و در انتها شیرجه پیام نیازمند بی‌تاثیر بود تا بازیکنان الشارجه خط دفاعی سرشار از ملی‌پوش سپاهان را به راحتی بهم بریزند!

در صحنه گل استیون انزونزی، ستاره باسابقه سپاهان که حضور در جام جهانی را هم در کارنامه خود دارد، پیش از ضربه عثمان کامارا با سرتوپ این بازیکن از جریان بازی خارج شد و فرصت کافی را در اختیار مهاجم قرار داد تا توپ را به طاق دروازه سپاهان بچسباند!

ویدئو: 356479

سپاهان در این مسابقه دو گل دیگر دریافت کرد و با نتیجه سه بر یک شکست خورد تا در حضور بازیکنان باتجربه و ملی‌پوش روز سختی را پشت سر بگذارد و یک شکست پرگل دیگر در مسابقات آسیایی تجربه کند!