کد خبر : 2078865 | 01 آبان 1403 ساعت 22:37 | 75.9K بازدید | 0 دیدگاه

متعهدیم که به کسب نتایج مثبت ادامه دهیم

پیولی: از شیوه بازی تیمم برابر استقلال خوشحالم

سرمربی النصر می‌گوید که وضعیت زمین و جو استادیوم راشد در سبک بازی آنها اثرگذار بود اما تیم او بر این مشکل غلبه کرد.

پیولی: از شیوه بازی تیمم برابر استقلال خوشحالم

به گزارش "ورزش سه"، استفانو پیولی با پیروزی برابر استقلال به هفتمین برد متوالی خود با النصر دست یافت و توانسته تیمش را به شکلی چشمگیر متحول کند. این پیروزی در شرایط دشوار و مقابل استقلال تدافعی رقم خورد و به النصر کمک کرد تا به نتایج مثبت خود ادامه دهد.

استفانو پیولی در نشست خبری پس از بازی شرکت کرد. او گفت: «بازی در ابتدا سخت بود و می‌توانستیم قوی‌تر کار را شروع کنیم، اما عملکرد ما در نیمه دوم بهبود یافت و توانستیم برنده شویم.»

او ادامه داد: «ورود تالیسکا تفاوت را رقم زد و به افزایش سرعت بازی کمک کرد و از لحظه ورودش تأثیرگذار بود.»

سرمربی ایتالیایی النصر اضافه کرد: «ما بازی‌های زیادی در لیگ، جام پادشاهی و لیگ قهرمانان آسیا داریم، اما متعهد هستیم که تیم را به بهترین نحو آماده کنیم تا نتایج مثبت را حفظ کنیم و به پیروزی‌ها ادامه دهیم.»

2097894

وی درخصوص شرایط مسابقه نیز گفت: «جو بازی سخت و رطوبت بالا بود، اما من از شیوه بازی تیمم با وجود این شرایط راضی‌ام؛ زیرا آن‌ها خوب بازی کردند و در طول بازی تحرک داشتند.»

پیولی همچنین گفت: «زمین مسابقه و جو سکوهای ورزشگاه در این بازی تأثیر داشت، اما ما خوب بازی کردیم، پاس‌ها را به درستی منتقل کردیم و بر این مشکل فائق آمدیم.»

سرمربی النصر در پایان و درخصوص شرایط باشگاه‌های عربستانی گفت: «تیم‌های سعودی خوب هستند و سطح بالایی دارند و باید تیم را توسعه دهیم و کار را مضاعف کنیم تا بتوانیم رقابت کنیم.»