کد خبر : 2078860 | 01 آبان 1403 ساعت 22:13 | 35.7K بازدید | 0 دیدگاه

برای تاریخ‌سازی مقابل رونالدو:

سیدحسین یک سوپر سیو کم داشت

حسین حسینی با واکنش‌های تماشایی بهترین بازیکن استقلال مقابل النصر بود.

سیدحسین یک سوپر سیو کم داشت

به گزارش "ورزش سه"، سیدحسین حسینی کاپیتان استقلال شب درخشانی را مقابل رونالدو و یارانش پشت‌سر گذاشت و با واکنش‌های تاثیرگذار در جریان مسابقه، استقلال را در مسابقه نگه‌ داشت تا آنها حتی شانس گلزنی و پیروزی در این مسابقه را داشته باشند، اما در نهایت در دقیقه 81 مسابقه روی ریباند ایمریک لاپورت بعد از واکنش تماشایی حسینی روی ضربه رونالدو توانست دروازه خالی استقلال را باز کند.

اولین واکنش جدی حسینی روی ضربه اوتاویو بود، شوت هافبک النصر در شرایطی به سمت حسینی رفت که او دید کافی نداشت و ضربه هافبک پرتغالی به مدافعان برخورد کرده بود و به سمت دروازه استقالل می‌رفت، او با زمان‌بندی مناسب توپ را در آغوش گرفت.

ویدئو: 356497

یکی از زیباترین و فنی‌ترین واکنش‌های حسینی در صحنه‌ای رقم خورد که رونالدو با پشت پا پاس فوق‌العاده‌ای برای آنجلو گابریل ارسال کرد و حسینی با خروج به‌موقع و شیرجه تماشایی مسیر ستاره برزیلی النصر را بست و توپ را در اختیار گرفت.

ویدئو: 356499

در صحنه دیگری از مسابقه این بار نوبت به مهار ضربه دیگر فوق‌ستاره النصر رسیده بود و حسینی با شیرجه دو دست و تماشایی ضربه از راه دور تالیسکا را به کرنر فرستاد تا بازیکن تازه‌وارد النصر مقابل او مغلوب شود و نتواند روند گلزنی‌اش در این تیم را ادامه دهد.

ویدئو: 356502

حسینی حتی روی صحنه گل هم واکنش تماشایی داشت و توانست ضربه سر دیدنی رونالدو را از زیر طاق دروازه بیرون بکشد و اجازه گلزنی به فوق‌ستاره النصر ندهد، بازیکنان استقلال در ریباند ضعیف عمل کردند و در نهایت دروازه خالی از دروازه‌بان استقلال باز شد.

ویدئو: 356505

حسینی چند موقعیت خوب دیگر هم در این مسابقه مهار کرد، او در صحنه ای از مسابقه بعد از چند واکنش دفاعی توسط مرادمند و سیلوا در نهایت ضربه زمینی بازیکن النصر را با پای چپ مهار کرد و اجازه گلزنی به آنها نداد.

اگر استقلالی‌ها در 10 دقیقه پایانی می‌توانستند دروازه خود را بسته نگه دارند حسینی ستاره میدان بود و می‌تواند جایزه بهترین بازیکن زمین را کسب کند آن هم در شرایطی که هفته گذشته حواشی زیادی را پشت‌سر گذاشت و به نظر می‌رسید که در این مسابقه تمرکز کافی نداشته باشد، کاپیتان استقلال ستاره این تیم بود و امیدها را تا دقایق پایانی زنده نگه داشت، اما به اندازه کافی خوش‌شانس نبود تا شبی فراموش نشدنی را تجربه کند.