کد خبر : 2078858 | 01 آبان 1403 ساعت 22:06 | 88K بازدید | 0 دیدگاه

انریکه: امیدوارم توپ طلا به وینیسیوس برسد

لوئیس انریکه، سرمربی پاری سن ژرمن، برنده توپ طلای 2024 را انتخاب کرد و امیدوار است که این جایزه به وینیسیوس جونیور برسد.

انریکه: امیدوارم توپ طلا به وینیسیوس برسد

به گزارش "ورزش سه"، لوئیس انریکه سرمربی پاری سن ژرمن از وینیسیوس جونیور برای بردن توپ طلای 2024 حمایت کرده اما سرمربی سابق بارسلونا می‌گوید به شخصه علاقه‌ای به جوایز فردی ندارد.

انریکه که سابقه بازی برای بارسلونا و رئال مادرید را دارد، مدعی شد که جوایز فردی بیشتر به بازاریابی در فوتبال اختصاص دارد. این مربی اسپانیایی گفته که برای موفقیت تیمی بیش از هر جایزه فردی ارزش قائل است.

انریکه درباره اینکه شانس کدام بازیکن برای توپ طلا بیشتر است به تی‌ان‌تی اسپورت برزیل گفت: "چه کسی آن را می‌برد؟ آیا شما می‌دانید؟ امیدوارم وینیسیوس جونیور برزیلی برنده توپ طلا باشد. او مطمئنا لایق این جایزه است، اما صادقانه بگویم، به عنوان یک مربی، خیلی به این جوایز فردی اهمیت نمی‌دهم. من اصلاً به آن‌ها اعتقاد ندارم."

2098898

او با انتقاد از جوایز فردی گفت: "این جوایز فقط بخشی از بازاریابی هستند. بله، آن‌ها بازیکنی را می‌شناسند که خوب کار کرده، گل‌های زیادی زده و عناوین کسب کرده، اما بدون تیم، بازیکن چیزی نیست. بنابراین، به هر کسی که برنده می‌شود، چه وینیسیوس یا شخص دیگری، تبریک می‌گویم، اما من همیشه برای تیم ارزش بیشتری قائل هستم."

وینیسیوس جونیور به دلیل عملکردش در فصل گذشته با رئال مادرید، یکی از مدعیان کسب توپ طلای 2024 است. این ملی پوش برزیلی در 39 بازی در سراسر رقابت‌ها 24 گل به ثمر رساند و 11 پاس گل داد و به لوس بلانکوس کمک کرد تا قهرمان لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا شود.