کد خبر : 2078848 | 01 آبان 1403 ساعت 21:37 | 50.9K بازدید | 0 دیدگاه

بازی با بارسلونا همیشه خاص است

کیمیش: انتقالم به بارسلونا را رد نمی‌کنم!

یوشوا کیمیش، ستاره بایرن مونیخ، در صحبت‌هایش پیش از دیدار مقابل بارسلونا، احتمال انتقال به این تیم در آینده را رد نکرد!

کیمیش: انتقالم به بارسلونا را رد نمی‌کنم!

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا، بارسلونا و بایرن مونیخ در ورزشگاه المپیک مونتخوئیک مقابل همدیگر قرار خواهند گرفت. این بازی برای هر دو تیم حساسیت بالایی دارد و با توجه به تاریخچه‌ دیدارهای گذشته دو تیم، این حساسیت افزایش پیدا کرده است. حضور هانسی فلیک، سرمربی سابق بایرن مونیخ، روی نیمکت بارسا هم یکی دیگر از جذابیت‌های بازی است. یوشوا کیمیش، ستاره بایرن مونیخ، در نشست خبری پیش از بازی، در مورد این دیدار صحبت کرد.

بازی مقابل بارسا و هانسی فلیک؟
بازی کردن در برابر بارسا همیشه چیز خاصی است، به‌خصوص اینکه در لیگ قهرمانان اروپا باشد، که اخیراً بارها با هم روبرو شده‌ایم. شرایط البته بسیار جالب است، چون هانسی فلیک را هم می‌بینیم. ما واقعا مشتاقانه منتظر بازی هستیم.

احتمال انتقال به بارسلونا در آینده؟
من به این موضوع فکر نمی‌کنم. اما هرگز نباید چیزی را در زندگی و همچنین در فوتبال رد کنید.

خاطره‌هایت از بارسلونا در کودکی؟
بارسلونا و اسپانیا هم به عنوان تیم ملی تاثیر زیادی داشتند. ژاوی هرناندز الگوی کودکی من بود، من همیشه بازی‌های تیم پپ و سبک تیکی تاکای آنها را تماشا می‌کردم. آنها یک الگو بودند.

2098880

فرمت جدید سی‌ال؟
من فکر می‌کنم خیلی هیجان‌انگیز است، اما کنار آمدن با آن نیز سخت است. بارسا و ما هر دو در یک بازی شکست خورده‌ایم، فردا بازی هیجان انگیزی خواهد بود. نمی‌دانم اگر دو بار ببازی چه چیزی ممکن است، اینکه می‌توانی بدون بازی‌های پلی‌آف به دور بعد برسی یا نه.

تمدید قرارداد با بایرن مونیخ؟
همه می‌دانند که من در حال مذاکره با باشگاه هستم. آنچه من درباره‌اش با باشگاه صحبت می‌کنم، شخصی است. من در یک کنفرانس مطبوعاتی در مورد آن صحبت نمی‌کنم.