کد خبر : 2078836 | 02 آبان 1403 ساعت 03:40 | 42.2K بازدید | 0 دیدگاه

مسی به رکورد مهاجم سابق آرسنال هم رحم نکرد!

لیونل مسی موفق شد با درخشش در بازی برابر نیوانگلند به رکورد کارلوس ولا در رقابت‌های لیگ فوتبال آمریکا برسد.

مسی به رکورد مهاجم سابق آرسنال هم رحم نکرد!

به گزارش "ورزش سه"، مسی در این فصل از رقابت‌های لیگ فوتبال آمریکا به دلیل مصدومیت در دو بازه زمانی متفاوت نتوانست در بسیاری از دیدارها در ترکیب اینترمیامی به میدان برود اما با این حال رکورد بسیار خوبی را در زمینه تاثیرگذاری روی گل‌های زده در این فصل به ثبت رساند.

این ستاره آرژانتینی تا به حال موفق شده است ۲۰ گل برای اینتر میامی در این فصل به ثمر برساند و ۱۶ پاس گل هم برای دیگر بازیکنان این تیم ارسال کند و مجموعاً ۳۶ تاثیرگذاری روی گل در این فصل به نام خودش ثبت کرد که آماری بسیار درخشان است.

او در بازی آخر پیش از آغاز مرحله پلی آف موفق شد در دیدار برابر نیو انگلند سه گل برای تیمش در عرض یازده دقیقه به ثمر برساند و عنوان بهترین بازیکن زمین را از آن خود کرد تا به رکوردی که پیش از این در اختیار کارلوس ولا بود دست پیدا کند.

2098857

ولا که از سال ۲۰۱۸ در ترکیب لس آنجلس اف سی توپ می‌زند پیش از این موفق شده بود در یک فصل در شش بازی عنوان بهترین بازیکن زمین را از آن خود کند که رکوردی برای او به حساب می‌آمد. مسی پیش از این موفق شده بود در رقابت‌های این فصل در هفته‌های نهم، یازدهم، دوازدهم، سی‌ودوم و سی‌وششم به دست آورد و حالا او هم شش بار بهترین بازیکن زمین در دیدارهای لیگ فوتبال آمریکا شده است و این فرصت را دارد که آمارش را در مرحله پلی آف بهبود ببخشد.