کد خبر : 2078828 | 01 آبان 1403 ساعت 20:32 | 44.2K بازدید | 0 دیدگاه

لیونل مسی در آمریکا ابرقهرمان شد!

یک شرکت اسباب‌بازی‌سازی در آمریکا لیونل مسی را به عنوان سفیر خود معرفی کرد و از اسباب‌بازی جدید کاپیتان اینتر میامی رونمایی کرد.

لیونل مسی در آمریکا ابرقهرمان شد!

به گزارش "ورزش سه"، بعد از شادی‌های پس از گل شبیه به شخصیت‌های ابرقهرمان ماراول از سوی لیونل مسی در ترکیب اینتر میامی، یک شرکت اسباب‌بازی‌سازی در آمریکا دست به اقدام جالبی زد و ضمن بستن قرارداد همکاری با لیونل مسی به عنوان سفیر جدید، از اسباب‌بازی مسی رونمایی‌کرد.

در این راستا، شرکت هارد راک اینترنشنال در آمریکا، یک اسباب‌بازی کوچک با نسخه محدود از لیونل مسی عرضه خواهد کرد که طرح آن الهام گرفته از شادی بعد از گل لیونل مسی در اینتر میامی است.

2098823

جالب آنکه این اولین باری است که مسی در ساخت اسباب بازی‌ای مشارکت می‌کند که شبیه به خودش است. او در مورد حضور در این پروژه گفت: "من و بچه‌هایم عاشق تماشای فیلم‌های ابرقهرمانی هستیم. بنابراین کار کردن با شرکت اسباب بازی واقعا برایم خاص بود. امیدوارم این اسباب بازی از من باعث خوشحالی کودکان و نوجوانان شود و همچنین دلیلی بر افزایش انگیزه آنها برای کار کردن بیشتر و ایمان داشتن به خودشان شود."

جیم آلم، مدیر عامل این شرکت نیز گفت: "ما از همکاری باورنکردنی با لیونل مسی در ایجاد راهی جدید برای نشان دادن شادی بعد از گل‌های او به مردم سرتاسر جهان بسیار هیجان زده هستیم."

گفتنی است این اسباب بازی از روز آینده و در فروشگاه‌های آمریکا عرضه خواهد شد.