کد خبر : 2078814 | 01 آبان 1403 ساعت 19:28 | 100K بازدید | 0 دیدگاه

زبیر و فرصتی برای جنگ تمام عیار!

زبیر نیک‌نفس مهره کلیدی در ترکیب استقلال خواهد بود.

زبیر و فرصتی برای جنگ تمام عیار!

به گزارش "ورزش سه"، زبیر نیک‌نفس هافبک دفاعی تیم استقلال در دیدار مقابل النصر نقش ویژه و کلیدی برابر هافبک‌ها و وینگرهای خطرناک این تیم خواهد داشت و با توجه به سبک فوتبالی که دارد علاوه بر پوشش میانه میدان باید نیم نگاهی هم به پر کردن جای خالی رضاییان و جلالی داشته باشد.

او در این مسابقه با حرکات در عرض زمین باید فضای زیادی را پوشش دهد و در جنگ‌های اولیه میانه میدان حضور پیدا کند، بازیکن جنگنده استقلال باید در این مسابقه مراقبت حرکات خود هم باشد، کارت گرفتن در این مسابقه حرکات او را محدود خواهد کرد و تمرکز بالا برگ برنده زبیر در این مسابقه خواهد بود.

یکی دیگر از خصوصیات فوتبالی نیک‌نفس انتقال سریع توپ بعد از توپ‌گیری و توپ‌ربایی است که تیم را در موقعیت ضد حمله قرار می‌دهد، با توجه به حضور همزمان ماشاریپوف، اسلامی و محمدی استقلال برنامه ویژه‌ای برای استفاده از ضدحملات خواهد داشت.

نیک‌نفس و اندونگ در چند دیدار کنار یکدیگر قرار گرفتند و نسبت به مسابقات لیگ برتر هماهنگی بیشتری خواهند داشت، استقلال روی نیمکت آرش رضاوند و کاکوتا را هم در اختیار دارد که به نظر می‌رسد نسبت به نتیجه مسابقه باید منتظر حضور آنها هم بمانیم.

دیدار استقلال و النصر از دقایقی دیگر آغاز خواهد شد.