کد خبر : 2078811 | 01 آبان 1403 ساعت 19:28 | 86.5K بازدید | 0 دیدگاه

رونالدو - استقلال، جایی دورتر از تهران (عکس)

کریستیانو رونالدو برای دیدار با استقلال، به گرم کردن بدنش پرداخت.

رونالدو - استقلال، جایی دورتر از تهران (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو، اسطوره دنیای فوتبال و یکی از بزرگ‌ترین بازیکنان تاریخ، امشب در آستانه تقابل با استقلال ایران قرار دارد. حضور او در تیم النصر باعث شده تا آبی‌پوشان کار بسیار سختی پیش‌رو داشته باشند. رونالدو با سابقه درخشانش در تیم‌های مطرح اروپایی مانند منچستر یونایتد، رئال مادرید و یوونتوس، در هر بازی تأثیرگذار بوده و استقلال برای مهار او نیاز به تمرکز بالا و دفاع منسجم دارد.

رونالدو در دو بازی رفت و برگشت مقابل پرسپولیس در فصل قبل لیگ قهرمانان آسیا نتوانست گلی به ثمر برساند، و این سؤال حالا پیش روی هواداران است که آیا استقلال هم می‌تواند مانع از گلزنی او شود یا خیر. او بهترین گلزن تاریخ بازی‌های ملی است و به عنوان کاپیتان النصر، انگیزه زیادی دارد که این تیم را به قهرمانی آسیا برساند. حضور رونالدو به همراه دیگر ستاره‌های النصر چالشی بزرگ برای تیم سهراب بختیاری‌زاده و دفاع استقلال خواهد بود.

رونالدو پیش از آغاز بازی در ورزشگاه حاضر شد و تمرینات گرم کردن خود را انجام داد. حضور او در ورزشگاه راشد دبی با استقبال ویژه هواداران همراه بود و همه چشم‌ها به او دوخته شده بود. او با تمرکز و انگیزه بالایی به دنبال آن است که در این دیدار عملکرد فوق‌العاده‌ای از خود به نمایش بگذارد و تیمش را به سمت پیروزی هدایت کند.

2098781
2098782
2098783