کد خبر : 2078808 | 01 آبان 1403 ساعت 19:16 | 2 بازدید | 0 دیدگاه

یک استقلالی زیر و بم النصر را می‌شناسد

زبیر نیک‌نفس طی دوران حضور در فولاد، دو بار سابقه تقابل برابر النصر را دارد.

یک استقلالی زیر و بم النصر را می‌شناسد

به گزارش "ورزش سه"، زبیر نیک‌نفس، هافبک تدافعی استقلال، امشب یکی از بازیکنان کلیدی ترکیب اصلی تیمش در برابر النصر عربستان خواهد بود. نیک‌نفس با توجه به توانایی‌هایش در کنترل بازی و بستن فضای خط میانی، وظیفه سنگینی در این دیدار دارد. او باید با بازیکنانی چون اوتاویو مونتیرو و مارسلو بروزوویچ، که از جمله بهترین‌های تیم النصر هستند، مقابله کند. نیک‌نفس به عنوان یکی از امیدهای استقلال برای سفت کردن خط میانی، باید تمام تلاش خود را به کار گیرد تا استقلال بتواند در این بازی حساس نتیجه مطلوبی کسب کند.

نیک‌نفس سابقه بازی در برابر النصر را دارد. او زمانی که عضو فولاد خوزستان بود، در دو دیدار مقابل این تیم حضور داشت. در یکی از بازی‌ها به صورت ثابت از ابتدا در زمین حاضر شد و فولاد با نتیجه ۱-۱ به تساوی رسید، هرچند که در لحظات آخر یک گل زدند که آفساید اعلام شد و پیروزی از دست رفت. در آن بازی، نیک‌نفس عملکرد درخشانی داشت و نشان داد که توانایی تقابل با ستارگان بزرگ النصر را دارد. از ترکیب النصر در آن زمان، تنها عبدالله الخیبری و نواف بوشل همچنان در ترکیب اصلی تیم حضور دارند.

2082268

با توجه به شرایط فعلی استقلال و شکست سنگین ۳-۰ در بازی قبلی برابر ذوب‌آهن، نیک‌نفس و سایر بازیکنان استقلال به دنبال جبران این نتیجه و بازگشت به مسیر موفقیت هستند. وظیفه نیک‌نفس در این دیدار دشوار است، اما تجربه قبلی او برابر النصر و انگیزه بالای تیم، می‌تواند عامل مهمی در عملکرد استقلال و کسب نتیجه مثبت باشد.