کد خبر : 2078804 | 01 آبان 1403 ساعت 18:42 | 77.3K بازدید | 0 دیدگاه

کارشناسی دو پنالتی در شکست سنگین یحیی؛

مخالفت با وی‌ای‌آر و سربلندی یک داور (عکس)

داور مسابقه آلومینیوم و فولاد دو تصمیم درست در اعلام پنالتی داشت.

مخالفت با وی‌ای‌آر و سربلندی یک داور (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، فولاد خوزستان در شرایطی با نتیجه 4 بر 2 مقابل آلومینیوم شکست خورد که اعلام دو پنالتی به سود اراکی‌ها با اعتراض آنها همراه بود و هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل، یحیی گل‌محمدی، سرمربی و حمید مطهری، مربی این تیم اعتقاد داشتند که دومین پنالتی اعلام شده اشتباه بوده، ولی حالا نظر اکثریت کارشناسان داوری نشان می‌دهد که سید علی‌اصغر مومنی به درستی سوت زده است.

اولین پنالتی آلومینیوم مقابل فولاد با ضربه شدید اتکیر یوسوپوف به پای محمدمهدی لطفی اعلام شد و پنالتی دوم هم را هم پس از اینکه رحمان جعفری به توپ ضربه زد و جلوتر از خود انداخت، با خطای موسی کولیبالی همراه بود تا مومنی نقطه پنالتی را نشان بدهد.

پس از اینکه دومین پنالتی به سود آلومینیوم اعلام شد، حسن اکرمی از اتاق وی‌ای‌آر داور وسط را صدا زد تا صحنه را بازبینی کند و اعتقادی به این پنالتی نداشت ولی مومنی پس از بازبینی در کنار زمین، روی تصمیم خود ماند و بازهم نقطه پنالتی را نشان داد که حالا کارشناسی داوری این بازی نشان می‌دهد که او تصمیم درستی داشته است.

2098759

از بین سه کارشناس داوری داخلی و یک کارشناس خارجی که پیرامون این دو صحنه اظهار نظر کردند، هر چهار نفر پنالتی اول را به تایید رساندند و سه نفر هم پنالتی دوم را تایید کردند و اعتقاد داشتند.

پنالتی دوم آلومینیوم در حالی اعلام شد که رحمان جعفری توپ را با نوک پا جلو انداخت تا ایجاد موقعیت کند که در همین لحظه موسی کولیبالی روی او مرتکب خطا شد تا گل سوم اراکی‌ها در همین صحنه به ثمر برسد.

ویدئو: 356427